Motobet

Παρακολουθούμε-Αναλύουμε-Ποντάρουμε

Παρακολουθούμε-αναλύουμε-ψάχνουμε.

TOYOTA RACING 2010!

Η πληροφορία ήταν εκ των «έσω». «δημοσίευσε την φωτογραφία και θα δείς».

Θεώρησα ότι δεν έπρεπε να ψάξω πιο πολύ, ο  Geco όμως είχε τις επιφυλάξεις του και … «διαφωνήσαμε».

Εψαξε λοιπόν και ιδού η απάντηση:

Επειδή διαφώνησα με τον Άρη γιά το άν το συγκεκριμένο «πρωτότυπο» είναι 2009 ή 2010, αυτό είναι το πλήρες άρθρο του Alex Hodgkinson στο www.mx-pure.com , που διευκρινίζει ότι και οι δύο έχουμε δίκιο αφού τα εξαρτήματα προέρχονται από 09 με διάταξη 10. Βέβαια η σχέση του με το παραγωγής είναι μικρή μιά και έχει γίνει ολική ανακατασκευή σε κινητήρα & πλαίσιο ώστε να μην το γνωρίζει ούτε το … εργοστάσιο.

Γιά να  σας βοηθήσω, το άρθρο λέει τα εξής:

Είναι γνωστή η στενή σχέση που έχουν η ΤΟΥΟΤΑ μα την ΥΑΜΑΗΑ. Η συνεργασία τους κρατάει από τη δεκαετία του 60 που η ΥΑΜΑΗΑ έφτιαξε το μοτέρ του ΤΟΥΟΤΑ σπόρ κουπέ 2000 GT . Ακόμα, το 2000 η μία εταιρία αγόρασε το 5% των μετοχών της άλλης και η ΥΑΜΑΗΑ ανέλαβε την εξέλιξη ενός  φιλικού στο περιβάλον, micro-car γιά λογαριασμό του μεγαλύτερου κατασκευαστή αυτοκινήτων.

Το concept παρουσιάστηκε στην έκθεση SEMA car show του Λας Βέγκας από την αγωνιστική ομάδα Joe Gibbs Racing. H ομάδα προετοιμάζει-εξελίσει τις ΤΟΥΟΤΑ γιά το πρωτάθλημα Nascar αλλά συμμετέχει και στο Αμερικάνικο πρωτάθλημα Σούπερ κρος με τους Josh Grant & Justin Brayton (YZF 450). Δεν είναι γνωστό γιατί διάλεξαν το όνομα της ΤΟΥΟΤΑ αλλά είναι πιθανό να ετοιμάζουν μοτοσυκλέτες που θα πρέπει να βρίσκονται στην παραγωγή 12 μήνες πριν τρέξουν, όπως ορίζουν οι κανονισμοί της ΑΜΑ.

Χρησιμοποιήθηκαν ανθρακονήματα αντί γιά πλαστικά, τιτάνιο και άλλα εξωτικά μέταλλα ενώ το πλαίσιο είναι πολύ ελαφρωμένο.Ο κινητήρας προέρχεται από το YZF450 του 2009, ο κύλινδρος έχει   τοποθετηθεί ανάποδα (όπως στο 2010) ,χρησιμοποιείται ψεκασμός και ένα σύστημα ελαφράς υπερσυμπίεσης με ηλεκτροκίνητη φτερωτή (Τεχνογνωσία Nascar).
Η μανιβέλα και τα εξαρτήματά της απουσιάζουν και χρησιμοποιείται ένα σύστημα εκκίνησης που λειτουργεί με … πεπιεσμένο αέρα (!!!).

Το λογότυπο της ΤΟΥΟΤΑ υπάρχει ακόμα και στις custom δισκόπλακες!

Θα προχωρήσει άραγε η ΤΟΥΟΤΑ στην κατασκευή μοτοσυκλεττών σαν ο 5ος Ιάπωνας κατασκευαστής; Θα βγεί το μοντέλο σε παραγωγή;

 

 

 

 

Πάντα υπάρχει μιά μικρή ,ειδική αγορά γιά παρόμοια προιόντα αλλά είναι αμφίβολο αν παρόμοιες κατασκευές μπορούν να αντέξουν σε χρήση μοτοκρος. Θα πρέπει να περιμένουμε γιά να δούμε. Το μέλλον όμως φαίνεται πολύ ενδιαφέρον

Ευχαριστώ

Γ. Οικονομάκος

22 Νοεμβρίου, 2009 - Posted by | Enduro, Επίκαιρα, Μοτοσικλέτα, Τα νέα | , , ,

Δεν υπάρχουν σχόλια.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: