Motobet

Παρακολουθούμε-Αναλύουμε-Ποντάρουμε

Οι δίχρονοι κινητήρες παίρνουν σύνταξη;

Θέμα που μας έκανε εντύπωση. Οι δίχρονοι κινητήρες παίρνουν σύνταξη; Μάλλον όχι!

Κάτι η ακριβή συντήρηση των τετράχρονων κινητήρων στα εξειδικευμένα αυτά μηχανάκια που στεναχωρούν πολλές τσέπες,κάτι το βάρος με πλεονέκτημα έναντι των τετράχρονων, κάτι η εξέλιξη που μπορείς να δώσεις άμα θέλεις στους «τελειωμένους» δίχρονους κινητήρες  κάτι τόνα κάτι τ΄άλλο οδήγησαν την Σουηδική εταιρεία Husaberg

να δημιουργήσει δύο νέα μοντέλα στον χώρο του enduro τα ΤΕ 250 και ΤΕ300 βασισμένα στα ΚΤΜ EXC.Δίχρονα με όλα τα καλούδια, όπως αναρτήσεων WP φρένα Brembo ,υδραυλικό συμπλέκτη παρακαλώ! μίζα παρακαλώ! ηλεκτρονική χαρτογράφηση διαχείριση κινητήρα παρακαλώ! 6άρι κιβώτιο ταχυτήτων παρακαλώ! ρεζερβουάρ μέχρι 11 λίτρα παρακαλώ! και φώτα !! και ομολογκασιόν για τις κατηγορίες Ε2 και Ε3 του παγκοσμίου πρωταθλήματος enduro…. κι όλα αυτά να μην προσβάλουν και  το περιβάλλον ε! μην το ξεχνάμε κι αυτό.

Λοιπόν; πήρε σύνταξη ο δίχρονος κινητήρας; αμ δε!

20 Ιουλίου, 2010 - Posted by | Enduro, Τrail ride, WORLD ENDURO CHAMPIONSHIP | , ,

Δεν υπάρχουν σχόλια.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: