Motobet

Παρακολουθούμε-Αναλύουμε-Ποντάρουμε

Πίστες και…πίστες και…πίστες …..

Πίστες και…πίστες και…πίστες και …πίτσες μπλέ!

Μια και δεν έχει τίποτε το ενδιαφέρον αυτή την εποχή από αγωνιστικής πλευράς αλλά και στοιχηματικής του μηχανοκίνητου αθλητισμού βολτάρουμε στο διαδίκτυο …έτσι γενικώς.

Το μάτι μας έπεσε σε ένα ωραίο βίντεο που αφορά κατασκευή πίστας που ; στην Ινδία!

Καθόλου έκπληξη μια και οι άρχοντες των μηχανοκίνητων σπορ με μπροστάρηδες τα Motogp   και την Φόρμουλα   ένα να την  «ψάχνουν»  εκτός Ευρώπης πολλά χρόνια τώρα περίπου από τότε που σταμάτησαν τα «μύρια» των καπνοβιομηχανιών να ρέουν προς τον χώρο.

Και ποιος ήταν ο δρόμος; Πρώτα Μέση Ανατολή ,βλέπε Κατάρ, Μπαχρέϊν, Αμπου Ντάμπι  και μετά Άπω Ανατολή βλέπε Μαλαισία, Σιγκαπούρη Κίνα,Κορέα  και σε λίγο Ινδία και πως ονόμασαν το μέρος ρε παλικάρια Yamuna express way!!!  και τι πίστες ε! κοσμήματα σκέτα.

Βέβαια η Γηραιά  Ήπειρος δεν μένει με σταυρωμένα χέρια, νέες πίστες έγιναν στην Πορτογαλία /Πορτιμάο ,Ισπανία /Αραγκόν  στην Αγγλία ανακατασκεύασαν το Ντονιγκτον Παρκ ενώ στον χορό θα παίξει και η Ρωσία (σίγουρα) και το βλέπεις αυτό όταν ο πιλότος της φόρμουλα ένα Βίταλι Πετροφ προβληματιζόταν με την συνεργασία της Ρενώ ο πρωθυπουργός της Ρωσίας έκανε μια συνάντηση με ομάδα επιχειρηματιών/ επενδυτών και είπε να φροντίσουν το παιδί και για το 2011 και το 2012.

Εδώ οι …από πάνω μας και γείτονες Βούλγαροι έχουν ήδη υπογράψει προσύμφωνο με τον μπάρμπα της φόρμουλα ένα, που ένας αλήτης του μαύρισε το μάτι.

Αυτά βλέπεις στον κόσμο και σκέφτεσαι στα χρόνια πού πέρασαν πόσες πίστες ,μόνο προδιαγραφών φόρμουλα ένα θα γίνονταν εδώ στο Ελληνιστάν.

Μέχρι και εγκαίνια είχαν κάνει κάπου στην Βοιωτία με πρωθυπουργό τον Μητσοτάκη  δεν θυμάμαι την χρονολογία ακριβώς κάπου πρέπει να βρίσκετε και η πλάκα των εγκαινίων ανάμεσα σε στάρια ή πατάτες ή κρεμμύδια.

Άλλη περίπτωση ιδιωτικής πρωτοβουλίας ήταν στο Αιγίνιο, τότε , έγινε χάραξη και μερικές υποδομές ,έχουν περάσει χρόνια και δεν θυμάμαι το όνομα του κατασκευαστή, αλλά μόλις έγιναν μια ,δύο συναντήσεις πλάκωσαν οι οικολόγοι του κ@λο@ και απέκλεισαν τον χώρο ,ε! μια δύο ,τέρμα ,νίκησαν οι οικολόγοι ,όποιος ξέρει τον χώρο και πάει ακόμη και σήμερα, θα δει κλασικά έναν ωραίο ,τεράστιο οικολογικό σκουπιδότοπο καθαρά Ελληνικό.

Μάλιστα μια χρονιά είχα συναντήσει τυχαία τον άνθρωπο που έφτιαξε την πίστα σε κάποια έκθεση, μάλλον στο Στάδιο Ειρήνης και Φιλίας ήτανε και στην κουβέντα επάνω με ρώτησε «ξέρεις ποιος είμαι;» ,όχι του απαντάω…είμαι αυτός κι αυτός κι αυτός, κι όμως εκεί προσπαθούσε ακόμη, μέχρι και τα μαλλιά του είχαν φύγει με την περιπέτεια εκτός από τα ωραία όβολά που είχε ξοδέψει

Μια φορά ,πάλι χρόνια πριν, μας είχε καλέσει ο Χρήστος ο Αναστασιάδης της πίστας των Μεγάρων μαζί με τον Γιώργο ,Geco,(θυμάσαι ε!) για καφεδάκι ,κάποιο απόγεμα και μεταξύ των άλλων είχαμε δει και την καταπληκτική συλλογή από μοτοσικλέτες που έχει στην διάθεσή του  και όχι μόνο, αλλά όχι για το πλατύ κοινό και είναι κρίμα γιατί βλέπεις πράματα της γενιάς μας ,σε ένα ερώτημα που του έκανα αν σήμερα (τότε) θα επιχειρούσε ξανά να ξεκινήσει διαδικασία κατασκευής πίστας στον ίδιο χώρο η απάντηση ήταν ένα ξερό μα σταθερό όχι!

Στας Σέρρας  κάποιοι άνθρωποι είχαν όραμα ,τότε, για μία πίστα με πρωτεργάτη τον τότε δήμαρχο, πάλι δεν θυμάμαι το όνομα ,η πίστα έγινε ,καλή δεν λέω ειδικά τα τελευταία χρόνια έχει ανεβάσει τα στάνταρς πάρα πολύ, αλλά στις επόμενες εκλογές ο τότε δήμαρχος δεν εκλέχτηκε γιατί τότε έλεγαν ότι «χάλασε» τον χώρο!!!

Τώρα τι να θυμηθώ με τους ανθρώπους από την Πάτρα και τον ΑΟΠ.

Εκεί στην  Χαλανδρίτσα το παλεύουν χρόνια ολόκληρα αλλά μάλλον με το όνειρο θα μείνουν λόγω του ότι υπάρχει η έλλειψη του ρευστού, μα θυμάμαι όταν έκαναν ανακοίνωση για σχέδια περί πίστας τότε βγαίνανε πολλοί και δημοσίευαν σχέδια και να τα μπλά μπλά και δώστου και πάρε κόσμε ,μάλιστα κάποιοι στην Βόρεια Ελλάδα κάπου στην Χαλκιδική είχαν δημοσιεύσει και σχέδιο πίστας τι νομίζετε … τον νομό Χαλκιδικής με τα τρία πόδια!!!!

.και γαμώ την φαντασία  .. τότες!

Και τι έμεινε; η Τρίπολη ,το αεροδρόμιο που γνώρισε δόξες στα πρώτα χρόνια του ’90 ,που πήγαινες ακόμα από τον κωλοσούρτη (δεν υπήρχε ο νέος δρόμος),φυσικά κάποια στιγμή αργότερα ήλθε και η παρακμή αφού αποχώρησαν οι καπνέμποροι που χρηματοδοτούσαν το σπορ και λεγόταν τότε ότι πλακώνονταν οι λέσχες μεταξύ τους ποιος θα πρωτοπάρει τις χορηγίες τους μέχρι που το κατάλαβαν και οι ίδιο (οι χορηγοί) και αποχώρησαν πρώτοι.

Μια προσπάθεια αγώνων ταχύτητας είχε γίνει τότε και στους δρόμους τηε βιομηχανικής περιοχής του Βόλου(!!!)   με τις κολώνες φωτισμού «φάτσα κάρτα» τα αγωνιστικά αυτοκίνητα έτρεχαν δίπλα στα πεζοδρόμια!!! (άραγε οι οδηγοί είχαν και τις ταυτότητες στο στόμα; ) δηλαδή σήμερα θα το έλεγαν σιρκουί πόλης!

Για το Τατόϊ δεν λέω τίποτε γιατί εκτός του ότι είναι ιστορία των Ελληνικών Αγώνων μεταγενέστερα ,πριν χρόνια είχε γίνει μια προσπάθεια αναβίωσής του πάλι με μια ,θυμάμαι ,συνάντηση αυτοκινήτων /μοτοσικλετών και είχε γίνει το «έλα να δεις» από όλες τις πλευρές αλλά ΄και νεώτερη προσπάθεια με υπερειδική διαδρομή του παγκοσμίου ράλι Ακρόπολις έγινε πάλι το «έλα να δεις» από οικολόγους επειδή υποστήριζαν ότι ενοχλούντο τα …πουλιά στην Πάρνηθα ,πριν καεί και τελειώσουμε και τα σπίτια ,σχεδόν, να έχουν φτάσει κάτω από τον ναό του τζόγου, ιστορίες απείρου κάλους..

Βέβαια αυτά ήταν τα μεγάλα έργα, όμως υπήρχαν και μικρά ,τρόπος του λέγειν, ένα από αυτά που γνωρίζω ήταν και η χωμάτινη πίστα /όνειρο του Γιώργου Λάσδα εκεί στις Αφίδνες (λειτουργεί σήμερα) αλλά ρωτήστε τον πόσο καιρό έκανε να βγάλει την άδεια αναψυκτηρίου αλλά και τις άδειες λειτουργίας γενικώς από υπηρεσίες του δημοσίου ασχέτων γενικώς που δεν είχαν ιδέα για το θέμα,  πόση προσωπική εργασία έβαλε και βάζει (δεν ξέρω αν υπάρχουν οι κατσίκες και ο μπαξές ακόμα ) και πόσα όβολα βγάζει.

Ρωτήστε τον, όταν έμαθαν …άλλοι την κατασκευή της χωμάτινης πίστας πόσοι είπαν ότι θα φτιάξουν γύρω γύρω πίστες ,δύο ήτανε; μάλλον.

Σαν τα τυροπιτάδικα ,ανοίγει ένας και μετά τον περικυκλώνουν άλλοι τρεις  τέσσερις με αποτέλεσμα να κλείσουν όλοι μαζί.

Να θυμηθώ και τον κλασικό, παραδοσιακό εκ Θεσσαλονίκης Χρήστο Αραμπατζή (για σου Χρήστο) που προσπαθούσε κυρίως στη διοργάνωση αγώνων  Μοτοκρος μέχρι και σταθερή πίστα σούπερ κρός ήθελε να κάνει ,όχι μόνος του βέβαια γιατί δεν υπήρχε … σάλιο, αλλά με «επενδυτές» της μιας βδομάδας όσο διαρκούσε η προβολή.

Θυμάμαι και τον Χρόνη τον Τοξίδη (εκ Θεσσαλονίκης  καουμπόυς σκέτος) αλλά και τον Νικόλα τον μάστορα που δεν πήγε στο 254 (ξέρει ο Geco) πηγαίνοντας στας Σερρας.

Αλλά και ο ωραίος τύπος στα Χανιά που έχει φτιάξει μια πίστα καρτ διεθνών προδιαγραφών με νυχτερινό φωτισμό παρακαλώ εκεί επάνω στο βουνό δίπλα στην Λιμνούπολη έχοντας ρίξει άπειρα φράγκα ,πάλι στο ερώτημα αν θα ξεκινούσε την διαδικασία εκ νέου ,η απάντηση ήταν όχι.

Τέλος πάντων ,αυτή η πίστα στην Ινδία μου έδωσε αφορμή να θυμηθώ πράγματα και καταστάσεις  σε στιγμιότυπα στα χρόνια που πέρασαν.

Άλλη φορά που θα δοθεί η ευκαιρία και με πιάσει η όρεξη θα γράψω περί Ελληνικών αγώνων  σε όλες τις μορφές του

7 Ιανουαρίου, 2011 - Posted by | Formula 1, Μotocross, Moto GP, Superbikes | , ,

1 σχόλιο »

  1. cool

    Σχόλιο από james | 8 Ιανουαρίου, 2011 | Απάντηση


Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: