Wrc Ράλι Σουηδικό 10-13/2/2011..γύρος 1ος
Ρεσιτάλ πάνω στο χιόνι..
Ραλάκι για να …ζεσταθούμε .
Σουηδικό με φρέσκο χιόνι με τον …κουβά.
Παιχτούρες για χαρά
Ημέρα 3η… η καλύτερη.
Fiesta RS Wrc στην Σουηδία. Μίκκο Χιρβόνεν καθάρισε παρά την πίεση του Ματ Οτσμπεργκ για 6.5 δτλ πολύ μικρή διαφορά. Είχε πλεονέκτημα έναντι των αντιπάλων και το είπε ότι την τελαυταία ημέρα θα πάω… τέζα! το γκάζι.
Βέβαια αν ο Πέτερ Σόλμπεργκ δικαιωνόταν θα είχε άλλη ψυχολογία σήμερα μια και φιγουράριζε στην 1η θέση για αυτό και στην τελευταία ειδική ,πάουερ στέϊτζ (!) έβαλε τον συνοδηγό του να οδηγήσει !!!! απρόβλεπτος ο μεγάλος άσε που η αστυνομία του πήρε και το δίπλωμα λόγω υπερβολικής ταχύτητας.
Σεμπαστιάν Λέμπ ..ένα λαστιχάκι την ημέρα κανει τον Σεμπαστιάν ..πέρα από την 1η θέση. Μπορεί να έκανε δήλωση πριν ξεκινήσει ότι ..εντάξει δεν τρέχει και τίποτε αν δεν κερδίσουμε αλλά το ύφος του έδειχνε ότι «δεν τον έχει» τον αγώνα παρ΄ όλα αυτά μπήκε στήριγμα στις επιλογές μας διότι .. κι αν αλλάξει;
Επανέρχομαι στον Μίκκο ,τελικά έκανε έναν πολύ υπολογισμένο / προγραμματισμένο αγώνα μια και τις δύο ημέρες δεν κέρδισε ούτε μια ειδική διαδρομή ενώ την Τρίτη ημέρα πήρε τρείς… μπράβο μεγάλε!!
Ο Λατβάλα πάλι πλακώθηκε στα λάθη αλλά 3ος με το Οζιέ 4ο. Εκτός από τον Ματ Οτσμπεργκ που οδήγησε καταπληκτικά ένας άλλος οδηγός ο Πιερ Γκούναρ Αντερσον αν δεν είχε ατυχίες θα ήταν πολύ ψηλά στην κατάταξη.
Υπόθεση Βορείων ο αγώνας συνηθισμένοι σε πάγο / χιόνι
Ωραία και εμείς ε! στοιχηματάκη σπέσιαλ ,πόσο τον έδιναν; 4άρι ολάκερο πολύ καλό και μας δικαίωσε.
Μετά από αυτό τι να πας να παίξεις ,ποδόσφαιρο με τα 1.80 /1.55 κτλ σε σύστημα και να πας στον κουβά, ευχαριστούμε δεν θα πάρουμε.
Πως συμπεριφέρονται τα νέα αυτοκίνητα σε χιονισμένο περιβάλλον; Πολύ καλά!
Rally Sweden | |||||||||
Sweden | |||||||||
Day Results | |||||||||
Day 3 | |||||||||
Group Class: | Group A cars: | ||||||||
A5 – up to 1400cc | |||||||||
A6 – over 1400cc and up to 1600cc (including S1600) | |||||||||
A7 – over 1600cc and up to 2000cc | |||||||||
A8 – over 2000cc and four-wheel drive | |||||||||
Group N cars: | |||||||||
N1 – up to 1400cc | |||||||||
N2 – over 1400cc and up to 1600cc | |||||||||
N3 – over 1600cc and up to 2000cc | |||||||||
N4 – over 2000cc and four-wheel drive (including S2000) | |||||||||
Pos | No | Driver | Group | Stage | Penalties | Total | Diff | Diff | |
Stage | Class | Time | Time | Prev | 1st | ||||
1 | 3 | M. HIRVONEN | M | A1 | 3:23:56.6 | 0 | 3:23:56.6 | 0.0 | 0.0 |
2 | 6 | M. ØSTBERG | M | A1 | 3:24:03.1 | 0 | 3:24:03.1 | +6.5 | +6.5 |
3 | 4 | J. LATVALA | M | A1 | 3:24:30.6 | 0 | 3:24:30.6 | +27.5 | +34.0 |
4 | 2 | S. OGIER | M | A1 | 3:24:44.3 | 0 | 3:24:44.3 | +13.7 | +47.7 |
5 | 11 | P. SOLBERG | A1 | 3:25:07.8 | 20 | 3:25:27.8 | +43.5 | +1:31.2 | |
6 | 1 | S. LOEB | M | A1 | 3:26:26.9 | 0 | 3:26:26.9 | +59.1 | +2:30.3 |
7 | 16 | P. ANDERSSON | A1 | 3:30:18.6 | 0 | 3:30:18.6 | +3:51.7 | +6:22.0 | |
8 | 8 | K. RÄIKKONEN | M | A1 | 3:30:58.9 | 0 | 3:30:58.9 | +40.3 | +7:02.3 |
9 | 15 | M. WILSON | A1 | 3:33:58.1 | 10 | 3:34:08.1 | +3:09.2 | +10:11.5 | |
10 | 10 | K. AL QASSIMI | M | A1 | 3:34:27.7 | 0 | 3:34:27.7 | +19.6 | +10:31.1 |
11 | 18 | P. SANDELL | A2 | 3:35:21.1 | 1:00 | 3:36:21.1 | +1:53.4 | +12:24.5 | |
12 | 19 | M. PROKOP | A2 | 3:37:39.7 | 0 | 3:37:39.7 | +1:18.6 | +13:43.1 | |
13 | 9 | D. KUIPERS | M | A1 | 3:37:54.3 | 0 | 3:37:54.3 | +14.6 | +13:57.7 |
14 | 43 | K. BLOCK | M | A1 | 3:40:48.4 | 0 | 3:40:48.4 | +2:54.1 | +16:51.8 |
15 | 51 | C. BREEN | A2 | 3:42:29.3 | 0 | 3:42:29.3 | +1:40.9 | +18:32.7 | |
16 | 26 | M. SEMERAD | P | A3 | 3:46:59.8 | 0 | 3:46:59.8 | +4:30.5 | +23:03.2 |
17 | 54 | R. GÖRANSSON | A3 | 3:50:36.5 | 0 | 3:50:36.5 | +3:36.7 | +26:39.9 | |
18 | 53 | A. LAIVOLA | A2 | 3:52:10.1 | 0 | 3:52:10.1 | +1:33.6 | +28:13.5 | |
19 | 34 | Y. PROTASOV | P | A3 | 3:52:17.1 | 0 | 3:52:17.1 | +7.0 | +28:20.5 |
20 | 64 | F. ÅHLIN | A6 | 3:53:11.9 | 0 | 3:53:11.9 | +54.8 | +29:15.3 | |
21 | 35 | N. FUCHS | P | A3 | 3:53:43.9 | 0 | 3:53:43.9 | +32.0 | +29:47.3 |
22 | 32 | V. GORBAN | P | A3 | 3:53:49.3 | 0 | 3:53:49.3 | +5.4 | +29:52.7 |
23 | 57 | R. MUHONEN | A3 | 3:55:48.7 | 10 | 3:55:58.7 | +2:09.4 | +32:02.1 | |
24 | 60 | S. KARYAKIN | A3 | 3:58:40.6 | 0 | 3:58:40.6 | +2:41.9 | +34:44.0 | |
25 | 56 | J. SALOMAA | A3 | 4:04:42.3 | 0 | 4:04:42.3 | +6:01.7 | +40:45.7 | |
26 | 65 | L. STORM | A8 | 4:05:19.2 | 0 | 4:05:19.2 | +36.9 | +41:22.6 | |
27 | 63 | A. VILLANUEVA | A3 | 4:05:45.2 | 1:10 | 4:06:55.2 | +1:36.0 | +42:58.6 | |
28 | 23 | G. LINARI | P | A3 | 4:14:45.3 | 0 | 4:14:45.3 | +7:50.1 | +50:48.7 |
29 | 17 | R. KUIPERS | A2 | 4:14:43.4 | 1:00 | 4:15:43.4 | +58.1 | +51:46.8 | |
30 | 59 | E. BOLAND | A3 | 4:15:46.3 | 20 | 4:16:06.3 | +22.9 | +52:09.7 | |
31 | 33 | D. TAGIROV | P | A3 | 4:21:53.4 | 0 | 4:21:53.4 | +5:47.1 | +57:56.8 |
32 | 30 | O. SALIUK | P | A3 | 4:21:52.5 | 1:00 | 4:22:52.5 | +59.1 | +58:55.9 |
33 | 28 | M. AL SHAMSI | P | A3 | 4:29:52.6 | 0 | 4:29:52.6 | +7:00.1 | +1:05:56.0 |
34 | 62 | J. BESSON | A3 | 4:52:23.4 | 10 | 4:52:33.4 | +22:40.8 | +1:28:36.8 |
Rally Sweden | ||||
Sweden | ||||
Stage Winners | ||||
Stage | Name | Winner | Team | |
SS1 | Karlstad 1 | P. ANDERSSON / E. AXELSSON | PG ANDERSSON | |
SS2 | Vargasen 1 | M. ØSTBERG / J. ANDERSSON | M-SPORT STOBART FORD WRT | |
SS3 | Likenas 1 | P. ANDERSSON / E. AXELSSON | PG ANDERSSON | |
SS4 | Lovhaugen 1 | M. ØSTBERG / J. ANDERSSON | M-SPORT STOBART FORD WRT | |
SS5 | Vargasen 2 | P. ANDERSSON / E. AXELSSON | PG ANDERSSON | |
SS6 | Likenas 2 | S. OGIER / J. INGRASSIA | CITROËN TOTAL WRT | |
SS7 | Lovhaugen 2 | J. LATVALA / M. ANTTILA | FORD ABU DHABI WRT | |
SS8 | Lesjofors 1 | S. LOEB / D. ELENA | CITROËN TOTAL WRT | |
SS9 | Sagen 1 | P. SOLBERG / C. PATTERSSON | PETTER SOLBERG WRT | |
SS10 | Fredriksberg 1 | P. ANDERSSON / E. AXELSSON | PG ANDERSSON | |
SS11 | Varmullsasen 1 | P. SOLBERG / C. PATTERSSON | PETTER SOLBERG WRT | |
SS12 | Lesjofors 2 | S. LOEB / D. ELENA | CITROËN TOTAL WRT | |
SS13 | Sagen 2 | S. LOEB / D. ELENA | CITROËN TOTAL WRT | |
SS14 | Fredriksberg 2 | S. OGIER / J. INGRASSIA | CITROËN TOTAL WRT | |
SS15 | Varmullsasen 2 | S. LOEB / D. ELENA | CITROËN TOTAL WRT | |
SS16 | Karlstad 2 | P. SOLBERG / C. PATTERSSON | PETTER SOLBERG WRT | |
SS17 | Torntorp 1 | M. HIRVONEN / J. LEHTINEN | FORD ABU DHABI WRT | |
SS18 | Gustavsfors 1 | M. HIRVONEN / J. LEHTINEN | FORD ABU DHABI WRT | |
SS19 | Rammen 1 | M. HIRVONEN / J. LEHTINEN | FORD ABU DHABI WRT | |
SS20 | Torntorp 2 | J. LATVALA / M. ANTTILA | FORD ABU DHABI WRT | |
SS21 | Rammen 2 | J. LATVALA / M. ANTTILA | FORD ABU DHABI WRT | |
SS22 | Gustavsfors 2 (Power Stage) | S. OGIER / J. INGRASSIA | CITROËN TOTAL WRT |
Παιχτούρες για χαρά.
2η ημέρα στη Σουηδία και ο Χιρβονάκος αύξησε την διαφορά σε 7.5δτλ αφού πέρασε τον Οτσμπεργκ με 3ο τον Πέτερ Σόλμπεργκ στα 9.9 διαφορά…. μπορεί και να πάρει σημαία, δύσκολα μεν αλλά όλα γίνονται δε και η αιτία είναι τα 10δτλ που τσίμπησε καπέλο λόγω αργοπορίας να φτάσει στην εκκίνηση της 10ης ειδικής διαδρομής,έκανε ένσταση οπότε αν δικαιωθεί απλά …1ος.
Σε πάγο και σε χιόνι ο Σεμπαστιάν Λέμπ «πάτησε» γκάζι αλλά δύσκολα θα φτάσει στην πρώτη θέση,1.42.1 είναι μεγάλη διαφορά αν τον πιάσει κάνα λάστιχο πάλι …άντε για!
Ο Πιερ Γκούναρ Αντερσον πάρα πολύ καλός όπως και ο Λατβάλα μαζί με τον Οζιέ και τον Κίμι Ραϊκόνεν.
Ενδιαφέρον στοιχηματικό ,καλό, για να δούμε αύριο τελευταία ημέρα.
Θα μας δικαιώσει ο Μίκκο ή όχι.
Day Results | ||||||
Day 2 | ||||||
Overall | ||||||
Pos | No | Driver | Time | Diff | Diff | |
Prev | ||||||
1st | ||||||
1. | 3 | M. HIRVONEN | M | 2:33:16.2 | 0.0 | 0.0 |
2. | 6 | M. ØSTBERG | M | 2:33:23.7 | +7.5 | +7.5 |
3. | 11 | P. SOLBERG | 2:33:26.1 | +2.4 | +9.9 | |
4. | 4 | J. LATVALA | M | 2:33:28.0 | +1.9 | +11.8 |
5. | 2 | S. OGIER | M | 2:33:31.0 | +3.0 | +14.8 |
6. | 1 | S. LOEB | M | 2:34:57.7 | +1:26.7 | +1:41.5 |
7. | 8 | K. RÄIKKONEN | M | 2:38:19.2 | +3:21.5 | +5:03.0 |
8. | 16 | P. ANDERSSON | 2:38:47.2 | +28.0 | +5:31.0 | |
9. | 18 | P. SANDELL | 2:40:57.7 | +2:10.5 | +7:41.5 | |
10. | 15 | M. WILSON | 2:40:58.1 | +0.4 | +7:41.9 | |
11. | 10 | K. AL QASSIMI | 2:41:01.8 | +3.7 | +7:45.6 | |
12. | 19 | M. PROKOP | 2:42:24.1 | +1:22.3 | +9:07.9 | |
13. | 9 | D. KUIPERS | M | 2:43:03.5 | +39.4 | +9:47.3 |
14. | 43 | K. BLOCK | M | 2:46:33.3 | +3:29.8 | +13:17.1 |
15. | 51 | C. BREEN | 2:47:25.5 | +52.2 | +14:09.3 | |
16. | 26 | M. SEMERAD | P | 2:49:23.9 | +1:58.4 | +16:07.7 |
Stage Winners | |||||||
Stage | Name | Winner | |||||
SS1 | Karlstad 1 | P. ANDERSSON / E. AXELSSON | |||||
SS2 | Vargasen 1 | M. ØSTBERG / J. ANDERSSON | |||||
SS3 | Likenas 1 | P. ANDERSSON / E. AXELSSON | |||||
SS4 | Lovhaugen 1 | M. ØSTBERG / J. ANDERSSON | |||||
SS5 | Vargasen 2 | P. ANDERSSON / E. AXELSSON | |||||
SS6 | Likenas 2 | S. OGIER / J. INGRASSIA | |||||
SS7 | Lovhaugen 2 | J. LATVALA / M. ANTTILA | |||||
SS8 | Lesjofors 1 | S. LOEB / D. ELENA | |||||
SS9 | Sagen 1 | P. SOLBERG / C. PATTERSSON | |||||
SS10 | Fredriksberg 1 | P. ANDERSSON / E. AXELSSON | |||||
SS11 | Varmullsasen 1 | P. SOLBERG / C. PATTERSSON | |||||
SS12 | Lesjofors 2 | S. LOEB / D. ELENA | |||||
SS13 | Sagen 2 | S. LOEB / D. ELENA | |||||
SS14 | Fredriksberg 2 | S. OGIER / J. INGRASSIA | |||||
SS15 | Varmullsasen 2 | A. KIKIRESHKO / V. CHERNEGA |
1η ημέρα με κατ άλλους εκπλήξεις, είναι; Ματ Οστμπεργκ (καταξιωμένος οδηγός )
τελείωσε με πολύ μικρή διαφορά από τον Μίκο Χιρβόνεν μόλις +0.4 και φτιάχνοντας μια διαφορά από τους βασικούς αντιπάλους Λέμπ και Οζιέ 42.1 και 36.9 πολύ καλή διαφορά που μπορεί να του φανεί χρήσιμη τις επόμενες ημέρες.
Βέβαια σήμερα είχαν ένα πλεονέκτημα ,δεν «καθάριζαν» τους δρόμους /ειδικές κάτι που δυσκόλεψε τον Λέμπ πάρα πολύ βάλε και το λάστιχο που είχε στην τελευταία ειδική, αύριο θα έχει πολύ δουλειά.
Πέτερ Σόλμπερκ από κοντά ,κλασικά και πολύ καλά ο Λατβάλα.
Βλέπω πλεονέκτημα ,προσωρινό στον Μίκο με την πολύ καλή απόδοση που τιμήσαμε και αναμένουμε την άνοδο του Σεμπαστιάν.
Άτυχος ο Γκούναρ Αντερσον που μάλιστα είχε και ένα .. τουμπίδι με αποτέλεσμα να μείνει πίσω μαζί με τον Κίμι που το παλεύει.
Δηλαδή υπόθεση ΣουηδικοΝορβηγική και σωστά θα καταλήξει το ράλι με ολίγη από Γαλλία.
Πολύ πληροφόρηση στην επίσημη ιστοσελίδα της διοργάνωσης www.wrc.com.
κλικ εδώ και έχουμε πολύ καλή «εικόνα» για τα δρώμενα στο ράλι(αποτελέσματα ειδικών κτλ)
Day Results | |||||||||
Day 1 | |||||||||
Pos | No | Driver | Group | Stage | Penalties | Total | Diff | Diff | |
Class | Time | Time | Prev | 1st | |||||
Total | |||||||||
1 | 6 | M. ØSTBERG | M | A1 | 1:17:21.2 | 0 | 1:17:21.2 | 0.0 | 0.0 |
2 | 3 | M. HIRVONEN | M | A1 | 1:17:36.0 | 0 | 1:17:36.0 | +14.8 | +14.8 |
3 | 11 | P. SOLBERG | A1 | 1:18:08.6 | 10 | 1:18:18.6 | +42.6 | +57.4 | |
4 | 4 | J. LATVALA | M | A1 | 1:18:31.2 | 0 | 1:18:31.2 | +12.6 | +1:10.0 |
5 | 5 | H. SOLBERG | M | A1 | 1:18:31.5 | 10 | 1:18:41.5 | +10.3 | +1:20.3 |
6 | 2 | S. OGIER | M | A1 | 1:18:42.8 | 0 | 1:18:42.8 | +1.3 | +1:21.6 |
7 | 18 | P. SANDELL | A2 | 1:19:56.3 | 0 | 1:19:56.3 | +1:13.5 | +2:35.1 | |
8 | 20 | E. BRYNILDSEN | A2 | 1:20:04.7 | 0 | 1:20:04.7 | +8.4 | +2:43.5 | |
9 | 1 | S. LOEB | M | A1 | 1:20:09.6 | 0 | 1:20:09.6 | +4.9 | +2:48.4 |
10 | 10 | K. AL QASSIMI | A1 | 1:21:33.6 | 0 | 1:21:33.6 | +1:24.0 | +4:12.4 | |
11 | 8 | K. RÄIKKONEN | M | A1 | 1:21:34.9 | 0 | 1:21:34.9 | +1.3 | +4:13.7 |
12 | 16 | P. ANDERSSON | A1 | 1:21:51.0 | 0 | 1:21:51.0 | +16.1 | +4:29.8 | |
13 | 24 | A. GRØNDAL | P | A3 | 1:21:51.5 | 0 | 1:21:51.5 | +0.5 | +4:30.3 |
14 | 21 | P. FLODIN | P | A3 | 1:22:13.8 | 0 | 1:22:13.8 | +22.3 | +4:52.6 |
15 | 15 | M. WILSON | A1 | 1:22:35.6 | 0 | 1:22:35.6 | +21.8 | +5:14.4 | |
16 | 19 | M. PROKOP | A2 | 1:22:56.2 | 0 | 1:22:56.2 | +20.6 | +5:35.0 | |
17 | 9 | D. KUIPERS | M | A1 | 1:22:58.0 | 0 | 1:22:58.0 | +1.8 | +5:36.8 |
18 | 43 | K. BLOCK | M | A1 | 1:24:00.0 | 0 | 1:24:00.0 | +1:02.0 | +6:38.8 |
19 | 33 | D. TAGIROV | P | A3 | 1:24:46.7 | 0 | 1:24:46.7 | +46.7 | +7:25.5 |
…καλές αποδόσεις.
Rally Sweden – 9:04 μμ
Antepost Νικητής
Σεμπαστιάν Λεμπ (FRA/Citroen) 2.30
Μίκο Χίρβονεν (FIN/Ford) 4.00
Γιάρι-Μάτι Λάτβαλα (FIN/Ford) 6.00
Πέτερ Σόλμπεργκ (NOR/Citroen) 6.00
Σεμπαστιάν Οζιέ (FRA/Citroen) 6.00
Per Gunnar Andersson (SWE/Ford)
18.00 Χένινγκ Σόλμπεργκ (NOR/Ford) 31.00
Μαντς Όστμπεργκ (NOR/Ford) 41.00
Μάθιου Γουίλσον (GBR/Ford) 101.00
Κίμι Ραϊκόνεν (FIN/Citroen) 201.00
Dennis Kuipers (NED/Ford) 301.00
Κεν Μπλοκ (USA/Ford) 301.00
Καλίντ Αλ Κασίμι (UAE/Ford) 1001.0
..χωρίς αυτοσυγκέντρωση λόγω χρόνου, Λέμπ και Χιρβόνεν δύο πολύ καλές επιλογές.
..και να το πάρει ο Πέτερ ε! ρε ο κουβάς!
…
Δεν υπάρχουν σχόλια.
Σχολιάστε