Motobet

Παρακολουθούμε-Αναλύουμε-Ποντάρουμε

Wrc Ράλι Σουηδικό 10-13/2/2011..γύρος 1ος

Mikko Hirvonen, Jarmo Lehtilnen Ford Fiesta RS WRC

Ρεσιτάλ πάνω στο χιόνι..

Ραλάκι για να …ζεσταθούμε .

Σουηδικό με φρέσκο χιόνι με τον …κουβά.

Παιχτούρες για χαρά

Ημέρα  3η…  η καλύτερη.

Fiesta  RS Wrc στην Σουηδία. Μίκκο Χιρβόνεν καθάρισε παρά την πίεση του Ματ Οτσμπεργκ  για 6.5 δτλ  πολύ μικρή διαφορά.  Είχε πλεονέκτημα έναντι των αντιπάλων και το είπε ότι την τελαυταία ημέρα θα πάω… τέζα! το γκάζι.

Mads Ostberg

Βέβαια αν ο Πέτερ Σόλμπεργκ δικαιωνόταν θα είχε άλλη ψυχολογία σήμερα μια και φιγουράριζε στην 1η θέση για αυτό και στην τελευταία ειδική ,πάουερ στέϊτζ (!) έβαλε τον συνοδηγό του να οδηγήσει !!!! απρόβλεπτος ο μεγάλος άσε που η αστυνομία του πήρε και το δίπλωμα λόγω υπερβολικής ταχύτητας.

Σεμπαστιάν Λέμπ ..ένα λαστιχάκι την ημέρα κανει τον Σεμπαστιάν ..πέρα από την 1η θέση. Μπορεί να έκανε δήλωση πριν ξεκινήσει ότι ..εντάξει δεν τρέχει και τίποτε αν δεν κερδίσουμε αλλά το ύφος του έδειχνε ότι «δεν τον  έχει»  τον αγώνα παρ΄ όλα αυτά μπήκε στήριγμα στις επιλογές μας διότι  .. κι αν αλλάξει;

Επανέρχομαι στον Μίκκο ,τελικά έκανε έναν πολύ υπολογισμένο / προγραμματισμένο αγώνα μια και τις δύο ημέρες δεν κέρδισε ούτε μια ειδική διαδρομή ενώ την Τρίτη ημέρα πήρε τρείς… μπράβο μεγάλε!!

Ο Λατβάλα πάλι πλακώθηκε στα λάθη αλλά 3ος με το Οζιέ 4ο. Εκτός από τον Ματ Οτσμπεργκ που οδήγησε καταπληκτικά ένας άλλος οδηγός ο Πιερ  Γκούναρ Αντερσον αν δεν είχε ατυχίες θα ήταν πολύ ψηλά στην κατάταξη.

Υπόθεση Βορείων ο αγώνας συνηθισμένοι σε πάγο / χιόνι

Ωραία και εμείς ε! στοιχηματάκη σπέσιαλ ,πόσο τον έδιναν; 4άρι ολάκερο πολύ καλό και μας δικαίωσε.

Μετά από αυτό τι να πας να παίξεις ,ποδόσφαιρο με τα 1.80 /1.55 κτλ σε σύστημα και να πας στον κουβά, ευχαριστούμε δεν θα πάρουμε.

Πως συμπεριφέρονται τα νέα αυτοκίνητα σε χιονισμένο περιβάλλον; Πολύ καλά!

Rally Sweden
Sweden
Day Results
Day 3
Group Class: Group A cars:
A5 – up to 1400cc
A6 – over 1400cc and up to 1600cc (including S1600)
A7 – over 1600cc and up to 2000cc
A8 – over 2000cc and four-wheel drive
Group N cars:
N1 – up to 1400cc
N2 – over 1400cc and up to 1600cc
N3 – over 1600cc and up to 2000cc
N4 – over 2000cc and four-wheel drive (including S2000)
Pos No Driver Group Stage Penalties Total Diff Diff
Stage Class Time Time Prev 1st
1 3 M. HIRVONEN M A1 3:23:56.6 0 3:23:56.6 0.0 0.0
2 6 M. ØSTBERG M A1 3:24:03.1 0 3:24:03.1 +6.5 +6.5
3 4 J. LATVALA M A1 3:24:30.6 0 3:24:30.6 +27.5 +34.0
4 2 S. OGIER M A1 3:24:44.3 0 3:24:44.3 +13.7 +47.7
5 11 P. SOLBERG A1 3:25:07.8 20 3:25:27.8 +43.5 +1:31.2
6 1 S. LOEB M A1 3:26:26.9 0 3:26:26.9 +59.1 +2:30.3
7 16 P. ANDERSSON A1 3:30:18.6 0 3:30:18.6 +3:51.7 +6:22.0
8 8 K. RÄIKKONEN M A1 3:30:58.9 0 3:30:58.9 +40.3 +7:02.3
9 15 M. WILSON A1 3:33:58.1 10 3:34:08.1 +3:09.2 +10:11.5
10 10 K. AL QASSIMI M A1 3:34:27.7 0 3:34:27.7 +19.6 +10:31.1
11 18 P. SANDELL A2 3:35:21.1 1:00 3:36:21.1 +1:53.4 +12:24.5
12 19 M. PROKOP A2 3:37:39.7 0 3:37:39.7 +1:18.6 +13:43.1
13 9 D. KUIPERS M A1 3:37:54.3 0 3:37:54.3 +14.6 +13:57.7
14 43 K. BLOCK M A1 3:40:48.4 0 3:40:48.4 +2:54.1 +16:51.8
15 51 C. BREEN A2 3:42:29.3 0 3:42:29.3 +1:40.9 +18:32.7
16 26 M. SEMERAD P A3 3:46:59.8 0 3:46:59.8 +4:30.5 +23:03.2
17 54 R. GÖRANSSON A3 3:50:36.5 0 3:50:36.5 +3:36.7 +26:39.9
18 53 A. LAIVOLA A2 3:52:10.1 0 3:52:10.1 +1:33.6 +28:13.5
19 34 Y. PROTASOV P A3 3:52:17.1 0 3:52:17.1 +7.0 +28:20.5
20 64 F. ÅHLIN A6 3:53:11.9 0 3:53:11.9 +54.8 +29:15.3
21 35 N. FUCHS P A3 3:53:43.9 0 3:53:43.9 +32.0 +29:47.3
22 32 V. GORBAN P A3 3:53:49.3 0 3:53:49.3 +5.4 +29:52.7
23 57 R. MUHONEN A3 3:55:48.7 10 3:55:58.7 +2:09.4 +32:02.1
24 60 S. KARYAKIN A3 3:58:40.6 0 3:58:40.6 +2:41.9 +34:44.0
25 56 J. SALOMAA A3 4:04:42.3 0 4:04:42.3 +6:01.7 +40:45.7
26 65 L. STORM A8 4:05:19.2 0 4:05:19.2 +36.9 +41:22.6
27 63 A. VILLANUEVA A3 4:05:45.2 1:10 4:06:55.2 +1:36.0 +42:58.6
28 23 G. LINARI P A3 4:14:45.3 0 4:14:45.3 +7:50.1 +50:48.7
29 17 R. KUIPERS A2 4:14:43.4 1:00 4:15:43.4 +58.1 +51:46.8
30 59 E. BOLAND A3 4:15:46.3 20 4:16:06.3 +22.9 +52:09.7
31 33 D. TAGIROV P A3 4:21:53.4 0 4:21:53.4 +5:47.1 +57:56.8
32 30 O. SALIUK P A3 4:21:52.5 1:00 4:22:52.5 +59.1 +58:55.9
33 28 M. AL SHAMSI P A3 4:29:52.6 0 4:29:52.6 +7:00.1 +1:05:56.0
34 62 J. BESSON A3 4:52:23.4 10 4:52:33.4 +22:40.8 +1:28:36.8
Rally Sweden
Sweden
Stage Winners
Stage Name Winner Team
SS1 Karlstad 1 P. ANDERSSON / E. AXELSSON PG ANDERSSON
SS2 Vargasen 1 M. ØSTBERG / J. ANDERSSON M-SPORT STOBART FORD WRT
SS3 Likenas 1 P. ANDERSSON / E. AXELSSON PG ANDERSSON
SS4 Lovhaugen 1 M. ØSTBERG / J. ANDERSSON M-SPORT STOBART FORD WRT
SS5 Vargasen 2 P. ANDERSSON / E. AXELSSON PG ANDERSSON
SS6 Likenas 2 S. OGIER / J. INGRASSIA CITROËN TOTAL WRT
SS7 Lovhaugen 2 J. LATVALA / M. ANTTILA FORD ABU DHABI WRT
SS8 Lesjofors 1 S. LOEB / D. ELENA CITROËN TOTAL WRT
SS9 Sagen 1 P. SOLBERG / C. PATTERSSON PETTER SOLBERG WRT
SS10 Fredriksberg 1 P. ANDERSSON / E. AXELSSON PG ANDERSSON
SS11 Varmullsasen 1 P. SOLBERG / C. PATTERSSON PETTER SOLBERG WRT
SS12 Lesjofors 2 S. LOEB / D. ELENA CITROËN TOTAL WRT
SS13 Sagen 2 S. LOEB / D. ELENA CITROËN TOTAL WRT
SS14 Fredriksberg 2 S. OGIER / J. INGRASSIA CITROËN TOTAL WRT
SS15 Varmullsasen 2 S. LOEB / D. ELENA CITROËN TOTAL WRT
SS16 Karlstad 2 P. SOLBERG / C. PATTERSSON PETTER SOLBERG WRT
SS17 Torntorp 1 M. HIRVONEN / J. LEHTINEN FORD ABU DHABI WRT
SS18 Gustavsfors 1 M. HIRVONEN / J. LEHTINEN FORD ABU DHABI WRT
SS19 Rammen 1 M. HIRVONEN / J. LEHTINEN FORD ABU DHABI WRT
SS20 Torntorp 2 J. LATVALA / M. ANTTILA FORD ABU DHABI WRT
SS21 Rammen 2 J. LATVALA / M. ANTTILA FORD ABU DHABI WRT
SS22 Gustavsfors 2 (Power Stage) S. OGIER / J. INGRASSIA CITROËN TOTAL WRT

Παιχτούρες για χαρά.

2η ημέρα στη Σουηδία και ο Χιρβονάκος αύξησε την διαφορά σε 7.5δτλ αφού πέρασε τον  Οτσμπεργκ με 3ο τον Πέτερ Σόλμπεργκ στα 9.9 διαφορά…. μπορεί και να πάρει σημαία, δύσκολα μεν αλλά όλα γίνονται δε και η αιτία είναι τα 10δτλ που τσίμπησε καπέλο λόγω αργοπορίας να φτάσει  στην εκκίνηση της 10ης ειδικής  διαδρομής,έκανε ένσταση οπότε αν δικαιωθεί απλά …1ος.

Σε πάγο και σε χιόνι ο Σεμπαστιάν Λέμπ «πάτησε» γκάζι αλλά δύσκολα θα φτάσει στην πρώτη θέση,1.42.1 είναι μεγάλη διαφορά αν τον πιάσει κάνα λάστιχο πάλι …άντε για!

Ο Πιερ Γκούναρ Αντερσον πάρα πολύ καλός όπως και ο Λατβάλα μαζί με τον Οζιέ και τον Κίμι Ραϊκόνεν.

Ενδιαφέρον στοιχηματικό ,καλό, για να δούμε αύριο τελευταία ημέρα.

Θα μας δικαιώσει ο Μίκκο ή όχι.

Day Results
Day 2
Overall
Pos No Driver Time Diff Diff
Prev
1st
1. 3 M. HIRVONEN M 2:33:16.2 0.0 0.0
2. 6 M. ØSTBERG M 2:33:23.7 +7.5 +7.5
3. 11 P. SOLBERG 2:33:26.1 +2.4 +9.9
4. 4 J. LATVALA M 2:33:28.0 +1.9 +11.8
5. 2 S. OGIER M 2:33:31.0 +3.0 +14.8
6. 1 S. LOEB M 2:34:57.7 +1:26.7 +1:41.5
7. 8 K. RÄIKKONEN M 2:38:19.2 +3:21.5 +5:03.0
8. 16 P. ANDERSSON 2:38:47.2 +28.0 +5:31.0
9. 18 P. SANDELL 2:40:57.7 +2:10.5 +7:41.5
10. 15 M. WILSON 2:40:58.1 +0.4 +7:41.9
11. 10 K. AL QASSIMI 2:41:01.8 +3.7 +7:45.6
12. 19 M. PROKOP 2:42:24.1 +1:22.3 +9:07.9
13. 9 D. KUIPERS M 2:43:03.5 +39.4 +9:47.3
14. 43 K. BLOCK M 2:46:33.3 +3:29.8 +13:17.1
15. 51 C. BREEN 2:47:25.5 +52.2 +14:09.3
16. 26 M. SEMERAD P 2:49:23.9 +1:58.4 +16:07.7
Stage Winners
Stage Name Winner
SS1 Karlstad 1 P. ANDERSSON / E. AXELSSON
SS2 Vargasen 1 M. ØSTBERG / J. ANDERSSON
SS3 Likenas 1 P. ANDERSSON / E. AXELSSON
SS4 Lovhaugen 1 M. ØSTBERG / J. ANDERSSON
SS5 Vargasen 2 P. ANDERSSON / E. AXELSSON
SS6 Likenas 2 S. OGIER / J. INGRASSIA
SS7 Lovhaugen 2 J. LATVALA / M. ANTTILA
SS8 Lesjofors 1 S. LOEB / D. ELENA
SS9 Sagen 1 P. SOLBERG / C. PATTERSSON
SS10 Fredriksberg 1 P. ANDERSSON / E. AXELSSON
SS11 Varmullsasen 1 P. SOLBERG / C. PATTERSSON
SS12 Lesjofors 2 S. LOEB / D. ELENA
SS13 Sagen 2 S. LOEB / D. ELENA
SS14 Fredriksberg 2 S. OGIER / J. INGRASSIA
SS15 Varmullsasen 2 A. KIKIRESHKO / V. CHERNEGA

1η ημέρα με κατ άλλους εκπλήξεις, είναι; Ματ Οστμπεργκ (καταξιωμένος οδηγός )

M. ØSTBERG

τελείωσε με πολύ μικρή διαφορά  από τον Μίκο Χιρβόνεν μόλις +0.4 και φτιάχνοντας μια διαφορά από τους βασικούς αντιπάλους Λέμπ και Οζιέ 42.1 και 36.9 πολύ καλή διαφορά που μπορεί να του φανεί χρήσιμη τις επόμενες ημέρες.

Βέβαια σήμερα είχαν ένα πλεονέκτημα ,δεν «καθάριζαν» τους δρόμους /ειδικές κάτι που δυσκόλεψε τον Λέμπ πάρα πολύ βάλε και το λάστιχο που είχε στην τελευταία ειδική, αύριο θα έχει πολύ δουλειά.

Πέτερ  Σόλμπερκ από κοντά ,κλασικά και πολύ καλά ο Λατβάλα.

Βλέπω πλεονέκτημα ,προσωρινό στον Μίκο με την πολύ καλή απόδοση που τιμήσαμε και αναμένουμε την άνοδο του Σεμπαστιάν.

Άτυχος ο Γκούναρ Αντερσον που μάλιστα είχε και ένα .. τουμπίδι με αποτέλεσμα να μείνει πίσω  μαζί με τον Κίμι που το παλεύει.

Δηλαδή υπόθεση ΣουηδικοΝορβηγική και σωστά θα καταλήξει το ράλι με ολίγη από Γαλλία.

Πολύ πληροφόρηση στην επίσημη ιστοσελίδα της διοργάνωσης www.wrc.com.

κλικ εδώ και  έχουμε πολύ καλή «εικόνα» για τα δρώμενα στο ράλι(αποτελέσματα ειδικών κτλ)

Rally Sweden 2011

Day Results
Day 1
Pos No Driver Group Stage Penalties Total Diff Diff
Class Time Time Prev 1st
Total
1 6 M. ØSTBERG M A1 1:17:21.2 0 1:17:21.2 0.0 0.0
2 3 M. HIRVONEN M A1 1:17:36.0 0 1:17:36.0 +14.8 +14.8
3 11 P. SOLBERG A1 1:18:08.6 10 1:18:18.6 +42.6 +57.4
4 4 J. LATVALA M A1 1:18:31.2 0 1:18:31.2 +12.6 +1:10.0
5 5 H. SOLBERG M A1 1:18:31.5 10 1:18:41.5 +10.3 +1:20.3
6 2 S. OGIER M A1 1:18:42.8 0 1:18:42.8 +1.3 +1:21.6
7 18 P. SANDELL A2 1:19:56.3 0 1:19:56.3 +1:13.5 +2:35.1
8 20 E. BRYNILDSEN A2 1:20:04.7 0 1:20:04.7 +8.4 +2:43.5
9 1 S. LOEB M A1 1:20:09.6 0 1:20:09.6 +4.9 +2:48.4
10 10 K. AL QASSIMI A1 1:21:33.6 0 1:21:33.6 +1:24.0 +4:12.4
11 8 K. RÄIKKONEN M A1 1:21:34.9 0 1:21:34.9 +1.3 +4:13.7
12 16 P. ANDERSSON A1 1:21:51.0 0 1:21:51.0 +16.1 +4:29.8
13 24 A. GRØNDAL P A3 1:21:51.5 0 1:21:51.5 +0.5 +4:30.3
14 21 P. FLODIN P A3 1:22:13.8 0 1:22:13.8 +22.3 +4:52.6
15 15 M. WILSON A1 1:22:35.6 0 1:22:35.6 +21.8 +5:14.4
16 19 M. PROKOP A2 1:22:56.2 0 1:22:56.2 +20.6 +5:35.0
17 9 D. KUIPERS M A1 1:22:58.0 0 1:22:58.0 +1.8 +5:36.8
18 43 K. BLOCK M A1 1:24:00.0 0 1:24:00.0 +1:02.0 +6:38.8
19 33 D. TAGIROV P A3 1:24:46.7 0 1:24:46.7 +46.7 +7:25.5

…καλές αποδόσεις.

Rally Sweden – 9:04 μμ

Antepost Νικητής

Σεμπαστιάν Λεμπ (FRA/Citroen) 2.30

Μίκο Χίρβονεν (FIN/Ford) 4.00

Γιάρι-Μάτι Λάτβαλα (FIN/Ford) 6.00

Πέτερ Σόλμπεργκ (NOR/Citroen) 6.00

Σεμπαστιάν Οζιέ (FRA/Citroen) 6.00

Per Gunnar Andersson (SWE/Ford)

18.00 Χένινγκ Σόλμπεργκ (NOR/Ford) 31.00

Μαντς Όστμπεργκ (NOR/Ford) 41.00

Μάθιου Γουίλσον (GBR/Ford) 101.00

Κίμι Ραϊκόνεν (FIN/Citroen) 201.00

Dennis Kuipers (NED/Ford) 301.00

Κεν Μπλοκ (USA/Ford) 301.00

Καλίντ Αλ Κασίμι (UAE/Ford) 1001.0

..χωρίς αυτοσυγκέντρωση λόγω χρόνου, Λέμπ και Χιρβόνεν δύο πολύ καλές επιλογές.

..και να το πάρει ο Πέτερ ε! ρε ο  κουβάς!

13 Φεβρουαρίου, 2011 - Posted by | World Rally |

Δεν υπάρχουν σχόλια.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: