Motobet

Παρακολουθούμε-Αναλύουμε-Ποντάρουμε

1η Σ.Ο.Α.Α. Ανάβαση Ριτσώνας σ/κ 4-5 Ιουνίου = 173!!

Κλασική παραδοσιακή ,αλλά παραδοσιακά η ανάβαση Ριτσώνας δεν ανοίγει το δημοφιλές πρωτάθλημα αναβάσεων της σαιζόν αλλά ούτε το κλείνει ! περίεργο! Φέτος η κλασική διαδρομή είναι στην σειρά του πρωταθλήματος 4η και προγραμματισμένη για τις 4-5 Ιουνίου. Περίεργο που ουσιαστικά δεν βρέθηκε μια λέσχη να αναλάβει τη διεξαγωγή του αγώνα, έτσι μετά από τόσα χρόνια  την διοργάνωση αναλαμβάνει ο Σ.Ο.Α.Α. φιλοδοξώντας να κάνει την διαφορά παρά τους δύσκολους καιρούς που διανύουμε.

Καλή επιτυχία που θα είναι σίγουρη, άσε που δεν θα έχει και καμιά βροχή όπως στο παρελθόν.

Ματιές στην Ριτσώνα.

Χρόνια πάμε στην δημοφιλή ανάβαση Ριτσώνας. Στηνόμαστε στο … καλό σημείο για να παρακολουθήσουμε το πέρασμα των δύο η τριών δτλ ,τόσο κρατά η στιγμή του κάθε αυτοκινήτου που προσπαθεί για το καλύτερο.

Όμως  παρά τους δύσκολους καιρούς που διανύουμε ,τηρουμένων των αναλογιών, η οργάνωση που είδα είναι πολύ υψηλού επιπέδου τόσο για τους αγωνιζόμενους όσο και για τους θεατές.

Μου άρεσε ο ελεγχόμενος χώρος στο προαύλιο του εργοστασίου όπου οι αγωνιζόμενοι με τάξη είχαν άνετο χώρο να κάνουν την δουλειά τους. Μού άρεσε το υπόστεγο που είχε στηθεί στην αφετηρία της διαδρομής ,πολύ καλό. Μου άρεσε η σήμανση της διαδρομής με τις σωστές ταμπέλες ,στροφή δεξιά με ανάλογο σήμα ,ευδιάκριτο για τους οδηγούς. Μου άρεσε η ασφάλεια της διαδρομής  π.χ. όπου δεν υπήρχε μπαριέρα υπήρχαν λάστιχα σε σειρά και πίσω από αυτά μπλοκ τσιμεντένια και πιο πίσω κάγκελα προστατευτικά.

Μου άρεσε το δρομάκι που δημιουργήθηκε, σηματοδοτημένο με κορδέλες,  παράλληλα με την διαδρομή την ασφάλτινη για μετακίνηση των θεατών με ασφάλεια. Μου άρεσε η δωρεάν μεταφορά θεατών με λεοφωρείο.Μου άρεσε ότι υπήρχαν πολλοί κριτές και παρά τα προβλήματα στην διάρκεια του αγώνα λόγω μηχανικών βλαβών ορισμένων αυτοκινήτων αντιμετώπιζαν το πρόβλημα γρήγορα και άμεσα.

Μου άρεσε η σκούπα του δήμου Χαλκίδας που … καθάριζε  επί τόπου!

Δεν μου άρεσε που δεν είχα καπέλο (ξέχασα) και ψήθηκα από τον ήλιο. Μου άρεσε το πολύ θυμάρι που υπήρχε στην περιοχή. Μου άρεσε το δούλεμα  του κινητήρα στο  «φόρτωμά » του ,σαν μηχανάκι ραπτομηχανής!   Μου άρεσε ότι υπήρχαν πολλά αγωνιστικά αυτοκίνητα.

Αν  τα βάλεις όλα μαζί πόσα άλογα μαζεύονται… ε!

Τελικά ο σύνδεσμος οδηγών  έκανε την διαφορά; Σίγουρα ναι 100%

Και του χρόνου πάντα τέτοια.

———————————————————————————————————————————

160  συμμετοχές στην Ριτσώνα… ε! τότε είναι σημείο αναφοράς.

Τελικά  173 ! είναι νέο ρεκόρ συμμετοχών; μάλλον, σαν τις παλιές καλές εποχές.

Όλοι θέλουν να είναι εκεί, θα αναστενάξει το βουνό από τις πολλές συμμετοχές αλλά και από τον πολύ κόσμο…παρέλαση της ιστορίας του αγωνιστικού αυτοκινήτου θα γίνει.

Πολύ καλή προσπάθεια του  συνδέσμου.

..ε! τώρα άμα δουλέψει και το πρωτότυπο του κυρ Παντελή μια χαρά θα είναι.

1η ΣΟΑΑ Ανάβαση Ριτσώνας: Συμμετοχές
Συμμετέχων Αγωνιζόμενος Αυτοκίνητο Ομ./Κλ.
N1
1 ΦΟΥΝΤΑΣ ΠΟΛYΔΩΡΟΣ PEUGEOT 106 RALLYE E/N1
2 ΚΟΥΜΠΟΥΡΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ PEUGEOT 106 RALLYE E/N1
3 ΜΠΟΥΓΙΟΥΚΟΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ PEUGEOT 106 RALLYE EN/1
4 ΠΕΝΕΣΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ PEUGEOT 106 RALLYE EN/1
5 ΠΑΛΛΑΣ ΒΑΣΙΛΗΣ PEUGEOT 106 RALLYE EN/1
6 ΧΕΙΛΑΚΗΣ ΦΩΤΗΣ PEUGEOT 106 RALLYE E/N1
7 ΠΑΠΑΧΡHΣΤΟΠΟΥΛΟΣ ΒΑΣΙΛΗΣ PEUGEOT 106 RALLYE EN/1
N2
8 ΛΑΒΟΛΟΥ TEAM ΒΑΣΤΑΡΔΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ CITROEN SAXO VTS N/2
9 ΣΙΜΑΤΟΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ CITROEN SAXO VTS N/2
10 APR ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΓΕΡΑΣΙΜΟΣ CITROEN SAXO VTS N/2
11 ΜΑΡΓΕΤΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ PEUGEOT 106 S16 EN/2
12 ΒΙΔΑΛΗΣ ΜΙΧΑΛΗΣ PEUGEOT 106 S16 ΕN/2
13 ΑΛΦΑΛ ΤΕΑΜ ΠΟΛΑΤΣΙΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ PEUGEOT 106 S16 EN/2
14 ΤΣΑΠΕΠΑΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ PEUGEOT 106 S16 EN/2
15 ΓΕΩΡΓΟYΛΟΠΟΥΛΟΣ ΒΑΣΙΛΗΣ PEUGEOT 106 S16 EN/2
16 ΙΩΑΝNΙΔΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ PEUGEOT 106 S16 EN/2
17 ΑΝΑΣΤΑΣΟΠΟΥΛΟΣ ΜIΧΑΛΗΣ PEUGEOT 106 S16 EN/2
18 ΖΑΚΧAIΟΣ ΝΙΚΟΣ PEUGEOT 106 S16 EN/2
19 ΛΕΜΑΧ ΜΑΛΑΚΤΑΡΗΣ ΣΩΤΗΡΗΣ CITROEN SAXO VTS N/2
20 KRETSAS RACING ΚΡΕΤΣΑΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ PEUGEOT 106 S16 EN/2
21 ΜΑΥΡΟΕΙΔΑΚΟΣ ΣΠΥΡΟΣ PEUGEOT 106 S16 EN/2
22 ΖΑΧΑΡΙΑΔΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ PEUGEOT 106 S16 EN/2
23 ΣΜΥΡΝΑΙΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ PEUGEOT 106 S16 EN/2
N4
24 ΟΙΚΟΝΟΜΙΔΗΣ ΚΛΕΑΝΘΗΣ SUBARU IMPRΕZA spec STI C N/4
25 ΤΣΑΜΠΑΖΗΣ ΔΙΑΜΑΝΤΗΣ MITSUBISHI EVO X N/4
26
27 ΑΥΓΕΡΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ FIAT CINQUECEΝTO A/0
A5
28 ΑΛΑΜΑΠ ΤΕΑΜ ΟΛΓΑ ΜΕΡΜΙΓΚΑ TOYOTA YARIS 1300 A/5
29 ΚΟΥΡΤΙΔΟΥ ΒΑΣΩ TOYOTA YARIS 1300 A/5
30 ΜΩΡΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ PEUGEOT 106 RALLYE 1300 EA/5
31 ΖΑΒΑΛΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ PEUGEOT 205 RALLYE EA/5
32 ΣΥΛΛΑΣ ΙΩΑΝΝΗΣ PEUGEOT 106 RALLYE 1300 EA/5
33 ΝΙΚΗΤΑΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ PEUGEOT 106 RALLYE 1300 ΕΑ/5
34 ΜΑΤΘΑΙΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ PEUGEOT 106 KIT CAR EA/5
35 ΥΠΕΡΙΩΝ Α.Σ.Μ.Α ΜΑΡΙΝΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ PEUGEOT 106 KIT CAR EA/5
36 ΠΑΠΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟΣ ΑΝΤΩΝΗΣ PEUGEOT 206 KIT CAR EA/5
A6
37 ΒΑΞΕΔΑΝΙΔΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ CITROEN SAXO VTS A/6
38 ΤΣΙΤΣΙΓΙΑΝΝΗΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ CITROEN SAXO VTS A/6
39 ΣΑΡΡΗΣ ΒΙΚΤΩΡ CITROEN SAXO VTS A/6
40 ΛΑΜΠΡΟΥ ΣΠΥΡΟΣ CITROEN SAXO VTS A/6
41 ΣΤΑΓΙΑΣ ΒΑΣΙΛΗΣ PEUGEOT 106 S16 EA/6
42 ΑΛΑΚΑΛΑΜΑΤΑΣ ΓΙΑΝΝΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΝΙΚΟΣ PEUGEOT 106 S16 EA/6
43 APR ΚΑΙΣΑΡ ΡΕΝΟΣ PEUGEOT 106 S16 EA/6
44 ΝΤΕΚΑΣ ΓΙΩΡΓΟΣ CITROEN SAXO VTS A/6
45 ΑΛΤΡΙΠΟΛΗΣ ΠΑΡΑΒΑΝΤΗΣ ΧΡΙΣΤΟΣ PEUGEOT 106 S16 EA/6
46 BG SPORT TUNNING ΓΑΤΣΟΣ ΒΑΣΙΛΗΣ CITROEN SAXO VTS A/6
47 ΤΑΣΙΟΠΟΥΛΟΣ ΓΙΑΝΝΗΣ CITROEN SAXO VTS A/6
48 ΤΣΟΥΡΓΙΑΝΝΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ PEUGEOT 106 S16 EA/6
49 ΔΕΓΛΕΡΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ PEUGEOT 106 S16 EA/6
50 ΑΛΤΡΙΠΟΛΗΣ ΒΟΡΓΙΑΣ ΣΠΥΡΟΣ PEUGEOT 106 S16 EA/6
51 ΝΤΟΦΗΣ ΑΝΤΡΕΑΣ CITROEN SAXO VTS A/6
52 ΠΑΠΑΧΡΗΣΤΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ CITROEN SAXO VTS A/6
53 ΖΑΓΑΡΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ PEUGEOT 106 S16 EA/6
54 ΚΑΤΣΙΜΗΣ ΣΤΑΜΑΤΗΣ HONDA  CIVIC VTI Α/6
55 ΤΑΣΙΟΠΟΥΛΟΣ JUNIOR PEUGEOT 106 S16 EA/6
A6+
56 ΚΑΡΜΑΝΙΟΛΑΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ PEUGEOT 106 KIT CAR A6+
57 ΒΑΡΟΥΞΗ ΑΓΓΕΛΙΚΗ PEUGEOT 206 A6+
58 ΚΑΤΣΙΝΑΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ PEUGEOT 106 MAXI A6+
59 ΕΛΜΑ ΚΥΜΗΣ ΠΑΠΑΧΡHΣΤΟΠΟΥΛΟΣ ΧΡΙΣΤΟΣ OPEL CORSA SUPER  1600 A6+
60 ΑΛΑΜΑΠ ΤΕΑΜ ΧΑΛΑΤΣΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ OPEL CORSA SUPER  1600 A6+
A7
61 ΠΑΠΑΛΟΥΚΑΣ ΦΩΤΗΣ PEUGEOT 206 RC A/7
62 ΑΟΛΑΠ ΜΑΝΤΕΣΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ HONDA  CIVIC TYPE R A/7
63 ENEOS RACING TEAM ΦΩΤΕΙΝΕΛΗΣ ΣΤΡΑΤΟΣ RENAULT CLIO RAGNIOTTi A/7
64 ΑΛΤΡΙΠΟΛΗΣ ΒΡΕΤΤΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ OPEL ASTRA GSI EA/7
65 GEGE ΑΚΡΑΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ PEUGEOT 306 S16 EA/7
66 ΝΤΟΝΤΗΣ ΣΠΥΡΟΣ OPEL ASTRA GSI EA/7+
67 ΚΑΤΩΠΟΔΗΣ ΓΡΗΓΟΡΗΣ RENAULT CLIO RS A/7
68 ΑΟΠ ΤΕΑΜ ΚΑΛΑ’Ι’ΤZΙΑΝ ΓΙΑΝΝΗΣ RENAULT CLIO WILLIAMS EA/7
69 ΚΑΤΣΑΡΕΛΙΑΣ ΕΜΑΝΟΥΗΛ VW GOLF GTI A/7
70 ΒΟΥΛΓΑΡΗΣ ΙΩΣΗΦ RENAULT CLIO RAGNIOTTi A/7
71 ΕΛΜΑ ΚΥΜΗΣ ΓΥΖΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ RENAULT CLIO WILLIAMS EA/7
72 ENEOS RACING TEAM ΦΩΤEIΝΕΛΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ HONDA  CIVIC TYPE R A/7
A/8
73 ΛΑΒΟΛΟΥ TEAM ΣΤΑΦΥΛΟΠΑΤΗΣ ΑΝΤΩΝΗΣ OPEL ASTRA OPC A/8
74 ΑΘΗΝΑ ΠΕΤΤΑ ΖΟΡΜΠΑΛΑ MITSUBISHI EVO VIII A/8
75 ΒΙΚΤΩΡ ΠΑΝΤΑΖΗΣ ALFA ROMEO 155 Q4 EA/8
76 ΚΥΚΛΟΣ TRAVEL TERRASINO SUBARU IMPREZA N12 EA/8
77 ΧΑΤΖΗΒΑΣΙΛΕΙΟΥ ΑΝΤΩΝΗΣ SEAT CORDOBA WRC A/8
78 ΑΟΠ ΤΕΑΜ ΤΣΟΥΛΟΣ ΑΡΓΥΡΗΣ MITSUBISHI EVO VIII A/8
79 ΑΛΑ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ ΕΥΘΥΜΙΟΥ ΜΙΧΑΛΗΣ FORT ESCORT WRC A/8
EE9
80 ΠΑΡΑΣΚΕΥΑΣ ΜΙΧΑΛΗΣ-ΧΡΗΣΤΟΣ SUZUKI SWIFT GTI EE/9
81 ΕΛΜΑΚ ΣΤΑΜΑΤΙΟΥ ΣΤΑΜΑΤΗΣ SUZUKI SWIFT GTI EE/9
82 ΔΡΑΚΑΣ ΓΡΗΓΟΡΗΣ TOYOTA STARLET EE/9
83 ΜΙΧΟΠΟΥΛΟΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ PEUGEOT 205 EE/9
84 ΜΑΡΔΑΚΙΟΥΠΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ SUZUKI SWIFT GTI EE/9
85 ΑΡΒΑΝΙΤΑΚΗΣ ΡΕΝΟΣ SUZUKI SWIFT GTI EE/9
EE/10
86 ΦΟΥΡΤΟΥΝΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ TOYOTA STARLET EE/10
87 ΜΑΡΜΑΡΑΣ ΜΙΧΑΛΗΣ PEUGEOT 205 EE/10
88 ΑΛΤΡΙΠΟΛΗΣ ΧΑΣΑΠΗΣ ΤΡΥΦΩΝΑΣ CITROEN AX MAXI EE/10
89 ΑΛΜΑ ΑΙΓΙΟΥ ΚΟΥΝΙΑΚΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ CITROEN AX EE/10
90 ΚΑΣΤΑΝΗΣ ΑΝΤΡΕΑΣ CITROEN AX EE/10
91 ΑΛΑΛ ΦΟΥΡΛΑΣ ΠΑΡΑΣΚΕΥΑΣ HONTA CIVIC V-TEC EE/10
92 SRT MOTOR SPORT ΠΟΛΙΤΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ CITROEN AX MAXI EE/10
93 APR ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΣ PEUGEOT 205 MAXI EE/10
94 ΒΑΣΙΛΙΑΔΗΣ ΠΑΝΤΕΛΗΣ CITROEN AX EE/10
95 ΠΛΑΚΟΥΤΣΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ PEUGEOT 205 EE/10
96 EE/11
ΜΑΚΡΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ NISSAN SUNNY EE/11
97 ΣΑΜΑΡΑΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ OPEL ASCONA EE/11
98 ΜΠΙΛΑΛΛΗΣ ΣΤΑΘΗΣ OPEL ASCONA EE/11
99 ΠΑΠΑΓΓΕΛΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙOΣ FORD ESCORT MK2 EE/11
100 ΑΦΕΝΤΑΚΗΣ ΗΛΙΑΣ FORD ESCORT MK2 EE/11
101 ΑΟΠ ΤΕΑΜ ΝΤΕΡΜΑΣ ΒΑΣΙΛΗΣ FORD ESCORT MK2 EE/11
102 ΑΛΑ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ ΜΕΛΙΓΚΩΝΗΣ ΑΝΤΡΕΑΣ OPEL KADETT GT/E EE/11
103 ΑΛΑ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ ΚΟΥΡΝΙΑΤΗΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ FORD ESCORT MK2 EE/11
104 EE/12
ΑΛΤΡΙΠΟΛΗΣ ΔΕΛΛΑΣ ΣΠΥΡΟΣ FORD SIERRA COSWORTH EE/12Δ
105 ΒΥΝΙΧΑΚΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ FORD SIERRA COSWORTH EE/12Δ
106 ΑΛΤΡΙΠΟΛΗΣ ΤΣΙΩΝΗΣ ΗΛΙΑΣ FORD SIERRA COSWORTH EE/12Δ
107 ΚΑΛΚΟΥΝΟΣ ΒΑΣΙΛΕΙOΣ BMW M3 E30 EE/12Δ
108 ΤΡΟΒΑΣ ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ BMW M3 E30 EE/12Δ
109 ΠΑΝΤΕΛΑΚΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ BMW M3 EE/12Δ
110 ΑΛΑ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ ΕΥΘΥΜΙΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ BMW M3 E30 EE/12Δ
111 CHOCOS BMW M3 GTR EE/12Δ
112 ΑΓΓΛΟΠΟΥΛΟΣ ΜΑΚΗΣ OPEL ASCONA 2400 EE/12Δ
113 ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΠΟΥΛΟΣ ΣΩΤΗΡΗΣ OPEL ASCONA 400 EE/12Δ
114 ΑΛΤΡΙΠΟΛΗΣ ΤΣΑΦΑΡΑΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ LANCIA INTEGRALE EE/12T
115 ΑΛΤΡΙΠΟΛΗΣ ΑΘΥΜΑΡΙΤΗΣ ΑΝΤΩΝΗΣ LANCIA INTEGRALE EE/12T
116 ΑΛΑΚΑΛΑΜΑΤΑΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ FORD ESCORT COSWORTH EE/12T
117 ΚΑ’Ι’ΤΑΤΖΗΣ RACING ΚΑ’Ι’ΤΑΤΖΗΣ ΓΙΩΡΓΙΟΣ FORD ESCORT COSWORTH EE/12T
118 ΚΥΡΚΟΣ ΛΕΩΝΙΔΑΣ ESCORT COSWORTH WRC EE/12T
119 ΤΖΕΚΟΣ ESCORT COSWORTH WRC ΕΕ/12Τ
120 ΑΛΑΚΑΛΑΜΑΤΑΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΣΠΥΡΟΣ ESCORT COSWORTH WRC EE/12T
121 ΗΛΙΟΠΟΥΛΟΣ ΜΑΡΙΟΣ ΕΕ/12Τ
122 FORMULA SALOON
FALCON ENGINEERING ΚΥΠΡΑΙΟΣ ΓΕΡΑΣΙΜΟΣ FORD FOCUS RS FS
123 ΛΙΓΟΥΔΙΣΤΙΝΟΣ ΚΩΣΤΑΣ TOYOTA COROLLA 4X4 FS
124 ΠΕΡΑΤΙΝΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ FORD ESCORT COSWORTH FS
125 ΚΑΜΠΥΛΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ VW SCIROCCO FS
126 ΙΣΤΟΡΙΚΑ
ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ MINI COOPER 1300 2/C1
127 ΖΟΥΡΜΠΟΥΛΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ MINI COOPER 1300 2/C1
128 ΣΙΣΑ-ΣΟΑΙΣΤΑ ΜΑΝΙΑΤΗΣ ΗΛΙΑΣ ALFA SUD T.I. 1300 2/C1
129 CARSREED ΚΑΜΠΟΥΡΕΛΑΚΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ SIMCA RALLYE II 2/C1
130 ΣΙΣΑ-ΣΟΑΙΣΤΑ ΚΑΛΥΒΑΣ ΛΑΖΑΡΟΣ TOYOTA STARLET 1300 3/D1
131 ΣΙΣΑ-ΣΟΑΙΣΤΑ ΠΑΠΑΖΟΓΛΟΥ ΛΥΜΠΕΡΗΣ ALFA SUD TROFEO C/2
132 ΡΑΖΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ NISSAN DATSUN 510 C/2
133 ΕΔYΠΙΔΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ LOTUS ELAN 26R 1B3
134 H.H.R.C FORD ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΘΑΝΟΣ FORD ESCORT MK1 RS 1600 2/C3
135 ΛΑΓΓΑΣ ΓΙΩΡΓΟΣ ALFA ROMEO ALFETTA 1,8 2/C3
136 ΣΤΑΦΥΛΟΠΑΤΗΣ ΜΑΡΙΟΣ PORSCE 914 GT 2/C3
137 ΣΙΣΑ-ΣΟΑΙΣΤΑ ΠΑΛΜΟΣ ΓΙΑΝΝΗΣ ALFA ROMEO GT 2/C3
138 ΚΑΝΑΚΑΡΗΣ ΕΥΘYΜΙΟΣ FORD ESCORT MK1 2/C3
139 ΠΑΠΑΒΑΣΙΛΕΙΟΥ ΠΡΟΚΟΠΗΣ FORD ESCORT MK1 RS 2/C3
140 ΣΟΑΙΣΤΑ ΛΟΥΚΑΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ ALFA ROMEO VELOCE C/3
141 H.H.R.C FORD ΚΑΖΑΚΛΗΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ FORD ESCORT MK2 3/D3
142 A.Λ.Α.ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ ΤΑΧΤΑΣ ΓΙΑΝΝΗΣ BMW E21 3/D3
143 H.H.R.C FORD ΠΟΛΙΤΗΣ ΝΙΚΟΣ FORD ESCORT RS 3/D3
144 H.H.R.C FORD ΓΙΩΡΓΟΥΛΑΣ ΒΑΓΓΕΛΗΣ FORD ESCORT MK2 3/D3
145 H.H.R.C FORD ΜΠΟΛΕΤΗΣ ΣΤΕΛΙΟΣ FORD ESCORT 3/D3
146 ΚΑΚΑΛΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ FORD ESCORT RS 3/D3
147 H.H.R.C FORD ΤΣΑΛΑΜΑΤΑΣ ΓΙΑΝΝΗΣ FORD ESCORT RS 3/D3
148 ΜΠΙΡΛΙΡΑΚΗΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ BMW 2002 TI 1Β4
149 ΕΔYΠΙΔΗΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ TVR- GRIFFITH 1B5
150 ΚΑΡΟΤΣΙΕΡΗΣ ΑΝΔΡΕΑΣ PORSCE 911 RS C/5
151 ΓΟΝΤΙΚΑΣ ΒΑΣΙΛEIOΣ VAUXHALL HSR 3/D4
152 Α.Λ.ΤΡΙΠΟΛΗΣ DOBERMAN PORSCHE 911 3/D4
153 ΣΤΑΦΥΛΟΠΑΤΗΣ ΦΡΑΓΚΙΣΚΟΣ PORSCE 911 TURBO 3,3 D/6
154 ΚΑΠΑΝΤΑΗΣ ΧΡHΣΤΟΣ VW BEETLE 1303 GR/5
155 ΤΣΑΠΕΠΑΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ BMW 2002 TI GR/5
156 ΚΥΡΙΑΚΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ BMW 2002 TII GR/5
157 ΣΟΑΙΣΤΑ ΡΟΚΚΟΣ ΣΩΤΗΡΗΣ ALFA ROMEO GTAM GR/5
158 ΣΟΑΙΣΤΑ ΚΑΚΛΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ ALFA ROMEO VELOCE GR5
159 ΣΟΑΙΣΤΑ ΡΟΒΑΚΗΣ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ ALFA ROMEO VELOCE GR/5
160 ΣΒΟΑ ΠΟΥΛΙΑΔΗΣ ΠΑΝΤΕΛΗΣ ALFA ROMEO PROTOTYPE GR/6

Από την  συνέντευξη τύπου που δόθηκε σε κεντρικό ξενοδοχείο με πληροφορίες και με λεπτομέρειες σχετικά με τον αγώνα ,λοιπές ανακοινώνεις είναι ήδη αναρτημένες στην ιστοσελίδα  www.omae-epa.gr

1η Σ.Ο.Α.Α. Ανάβαση Ριτσώνας:

1η ΣΟΑΑ Ανάβαση Ριτσώνας: Προσωρινές συμμετοχές
ΙΣΤΟΡΙΚΑ
ΠΟΛΙΤΗΣ ΝΙΚΟΣ FORD ESCORT RS
ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΘΑΝΟΣ FORD ESCORT MK1 RS1600
ΓΙΩΡΓΟΥΛΗΣ ΒΑΓΓΕΛΗΣ FORD ESCORT MK2
ΚΑΖΑΚΛΗΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ FORD ESCORT MK2 RS2000
ΚΑΡΟΤΣΙΕΡΗΣ ΑΝΔΡΕΑΣ PORSCHE 911 RS
ΜΠΟΛΕΤΗΣ ΣΤΕΛΙΟΣ FORD ESCORT
ΠΑΠΑΖΟΓΛΟΥ ΛΥΜΠΕΡΗΣ ALFA ROMEO ALFASUD TROFEO
ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ ΔΗΜΗΤΡΗΣ PORSCHE 911
ΛΑΓΓΑΣ ΓΙΩΡΓΟΣ ALFA ROMEO ALFETTA 18
ΣΤΑΦΥΛΛΟΠΑΤΗΣ ΦΡΑΓΚΙΣΚΟΣ PORSCHE 911 TURBO 33
ΣΤΑΦΥΛΛΟΠΑΤΗΣ ΜΑΡΙΟΣ PORSCHE RSR 914 6 GT
ΜΑΝΙΑΤΗΣ ΗΛΙΑΣ ALFA ROMEO ALFASUD TI
ΠΑΛΜΟΣ ΓΙΑΝΝΗΣ ALFA ROMEO GT VELOCE
ΠΑΠΑΒΑΣΙΛΕΙΟΥ ΠΡΟΚΟΠΗΣ FORD ESCORT MK1 RS2000
ΕΔΙΠΙΔΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ TVR GRIFFITH
ΕΔΙΠΙΔΗΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ LOTUS ELAN
ΤΣΑΠΕΠΑΣ ΚΩΣΤΑΝΤΙΝΟΣ BMW 2002 TI
ΚΑΠΑΝΤΑΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ VW 1303
ΤΣΑΛΑΜΑΤΑΣ ΓΙΑΝΝΗΣ FORD ESCORT RS 2000
Ν1
ΠΑΠΑΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟΣ ΦΩΤΗΣ PEUGEOT 106 RALLY
ΧΕΙΛΑΚΗΣ ΦΩΤΗΣ PEUGEOT 106 RALLY
ΦΟΥΝΤΑΣ ΠΟΛΙΔΩΡΟΣ PEUGEOT 106 RALLY
Ν2
ΑΝΑΣΤΑΣΟΠΟΥΛΟΣ ΣΗΧΑΛΗΣ PEUGEOT 106
ΤΣΑΠΕΠΑΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ PEUGEOT 106
ΣΜΥΡΝΑΙΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ PEUGEOT 106
ΣΙΜΑΤΟΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ CITROEN SAXO
ΜΑΛΑΚΤΑΡΗΣ ΣΩΤΗΡΗΣ CITROEN SAXO VTS
ΠΟΛΑΤΣΙΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ PEUGEOT 106
N4
A5
ΜΩΡΟΣ ΝΙΚΟΣ PEUGEOT 106 RALLY
ΠΑΠΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟΣ ΑΝΤΩΝΗΣ PEUGEOT 206
ΣΥΛΛΑΣ ΙΩΑΝΝΗΣ PEUGEOT 106 RALLY
Α6+
ΧΑΛΑΤΣΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ OPEL CORSA SUPER 1600
A6
ΣΤΑΓΙΑΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ PEUGEOT 106
ΠΑΡΑΒΑΝΤΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ PEUGEOT 106
ΣΤΑΜΑΤΗΣ ΚΑΤΣΙΜΗΣ HONDA CIVIC
ΝΤΕΚΑΣ ΓΙΩΡΓΟΣ CITROEN SAXO VTS
ΧΕΙΛΑΚΗΣ ΦΩΤΗΣ PEUGEOT 106
ΒΟΡΓΙΑΣ ΣΠΥΡΟΣ PEUGEOT 106
ΛΑΜΠΡΟΥ ΣΠΥΡΟΣ CITROEN SAXO VTS
TASIOPOULOS JUNIOR PEUGEOT 106
ΤΑΣΙΟΠΟΥΛΟΣ ΓΙΑΝΝΗΣ CITROEN SAXO
ΤΣΙΤΣΙΓΙΑΝΝΗΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ CITROEN SAXO
ΒΑΞΕΒΑΝΙΔΗΣ ΝΙΚΟΣ CITROEN SAXO VTS
A7
ΑΚΡΑΤΟΣ ΓΙΑΝΝΗΣ PEUGEOT 306
ΒΡΕΤΤΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ OPEL ASTRA GSI
ΓΥΖΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ RENAULT CLIO WILLIAMS
ΜΑΝΤΕΣΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ HONDA CIVIC TYPE R
A8
ΧΑΤΖΗΒΑΣΙΛΕΙΟΥ ΑΝΤΩΝΗΣ SEAT CORDOBA WRC
EE9
ΣΤΑΜΑΤΙΟΥ ΣΤΑΜΑΤΗΣ SUZUKI SWIFT GTI
ΔΡΑΚΑΣ ΓΡΗΓΟΡΗΣ TOYOTA STARLET
ΜΙΧΟΠΟΥΛΟΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ PEUGEOT 205
EE10
ΠΛΑΚΟΥΤΣΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ PEUGEOT 205
ΦΟΥΡΛΑΣ ΠΑΡΑΣΚΕΥΑΣ HONDA CIVIC
ΧΑΣΑΠΗΣ ΤΡΥΦΩΝΑΣ CITROEN AX
ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΣ PEUGEOT 205 ΜΑΧΙ APR
ΦΟΥΡΤΟΥΝΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ TOYOTA STARLET
ΜΑΡΜΑΡΑΣ ΜΙΧΑΛΗΣ PEUGEOT 205
EE11
ΣΑΜΑΡΑΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ OPEL ASCONA
ΣΠΥΡΟΣ ΝΤΟΝΤΗΣ OPEL ASTRA
ΜΑΚΡΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ NISSAN SUNNY
EE12/EE12Δ
ΒΥΝΙΧΑΚΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ FORD SIERRA COSWORTH
CHOCOS BMW M3 GTR
ΤΣΑΦΑΡΑΣ ΚΩΣΤΑΝΤΙΝΟΣ LANCIA INTEGRALE
ΤΣΙΩΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ FORD SIERRA COSWORTH
ΤΡΟΒΑΣ ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ BMW M3
ΠΑΝΤΕΛΑΚΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ BMW M3
ΚΑΛΚΟΥΝΟΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ BMW M3 E30
FORMULA SALOON
ΚΑΜΠΥΛΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ VW SCIROCCO

Συνέντευξη Τύπου

Πολλές αλλαγές σε σχέση με το πρόσφατο παρελθόν θα έχει η φετινή Ανάβαση Ριτσώνας, η 1η

Σ.Ο.Α.Α. Ανάβαση Ριτσώνας που θα αποτελέσει την πρώτη εμπλοκή του Συνδέσμου Οδηγού Αγώνων Αυτοκινήτου στα οργανωτικά ενός αγώνα. Σε συνέντευξη Τύπου που παραχωρήθηκε σε κεντρικό ξενοδοχείο, κίνηση που δείχνει επίσης τη σοβαρότητα της προσέγγισης του αγώνα και σε επίπεδο προβολής των προσπαθειών, ο πρόεδρος του Συνδέσμου, Γιώργος Κοσμόπουλος εξήγησε τόσο το υπόβαθρο της απόφασης να ασχοληθεί οργανωτικά ο Σ.Ο.Α.Α., από κοινού με την Αγωνιστική Λέσχη της Τρίπολης, όσο και τις λεπτομέρειες οι οποίες θα κάνουν τη διαφορά σε σχέση με τις υπόλοιπες εγχώριες διοργανώσεις.

Η 1η Σ.Ο.Α.Α. Ανάβαση Ριτσώνας θα είναι ο τέταρτος αγώνας του φετινού Πανελληνίου Πρωταθλήματος Αναβάσεων και αποτελεί σταθμό στη φετινή χρονιά τόσο σε ό,τι έχει να κάνει με τις συμμετοχές που θα προσελκύσει, όσο και σε ό,τι έχει να κάνει με το ενδιαφέρον που θα δείξουν οι θεατές σε μια δύσκολη εποχή. Πρώτο νέο χαρακτηριστικό είναι ο χώρος των πιτς που φέτος δεν θα είναι στη διαδρομή μέχρι την αφετηρία του αγώνα, αλλά στις εγκαταστάσεις της Σωληνουργίας Ελλάδας (αυτής που οι περισσότεροι γνωρίζουμε ως Μηχανική). Σε κλειστό χώρο λοιπόν, μέσα σε ένα τολ που έχει παραχωρήσει η εταιρεία στους οργανωτές θα γίνει ο τεχνικός έλεγχος καθώς και θα στεγαστούν υπηρεσίες του αγώνα, ενώ στον περιβάλλοντα χώρο τα αγωνιστικά αυτοκίνητα, οι μηχανικοί, οι οδηγοί και οι επισκέπτες θα έχουν σαφώς περισσότερο χώρο να κινηθούν με άνεση και να δημιουργήσουν μια όμορφη και τακτοποιημένη εικόνα service την οποία θα μπορούν να επισκέπτονται και οι θεατές.

Μέσα στις εγκαταστάσεις αυτές το Σάββατο το απόγευμα, μετά τις δοκιμές των οδηγών, οι οργανωτές έχουν σχεδιάσει μια γιορτή με μουσική, μπουφέ και άλλα, προκειμένου οι οδηγοί και όλοι οι παρευρισκόμενοι να αισθανθούν πως βρίσκονται σε γιορτινή ατμόσφαιρα. Στο ίδιο πλαίσιο και προκειμένου να αποφευχθούν διαδικαστικές ελλείψεις του παρελθόντος έχει προβλεφθεί η παρουσία δύο διαφορετικών ηχητικών συστημάτων. Το ένα θα χρησιμοποιηθεί για την ενημέρωση των θεατών στις στροφές γύρω από την εξέλιξη του αγώνα και το άλλο για την ενημέρωση των οδηγών στα πιτς προκειμένου να μην υπάρχουν άσκοπες καθυστερήσεις. Επιπλέον αυτών ο αγώνας θα μεταδίδεται και από τοπικό ραδιόφωνο, ενώ ήδη υπάρχει διαθέσιμο σε οποιονδήποτε ενδιαφερόμενο το διαφημιστικό σποτ της Ανάβασης για την προβολή του αγώνα.

Παράλληλα ο δρόμος προς την αφετηρία θα χρησιμοποιηθεί ως πάρκινγκ για τους θεατές και στη διαδρομή που θα κλείσει από τις 08:30 το πρωί της Κυριακής, δηλαδή μιάμιση ώρα πριν τον αγώνα, θα κινούνται μόνο τα αυτοκίνητα της οργάνωσης και δύο πούλμαν που θα μεταφέρουν θεατές στις στροφές της διαδρομής.

Στο κομμάτι της ασφάλειας όπως επεσήμανε ο κ. Κοσμόπουλος δεν έγινε η παραμικρή έκπτωση παρά το γεγονός πως η τοπική αυτοδιοίκηση δεν είχε τη δυνατότητα να κάνει όλες τις επισκευές του δρόμου που θα ήταν επιθυμητές. Παρόλα αυτά η υποστήριξη σε εξοπλισμό και τεχνογνωσία ήταν σημαντική από το Δήμο Χαλκιδέων, υπό την αιγίδα του οποίου γίνεται εξάλλου ο αγώνας. Έτσι κομμάτια που έχουν επισημανθεί ως επικίνδυνα για την παρουσία θεατών θα φροντίσουν οι διοργανωτές να μην είναι προσβάσιμα ή να είναι δύσκολα προσβάσιμα ώστε να μειωθεί σημαντικά οποιοσδήποτε κίνδυνος.

Σχετικά με την απόφαση να εμπλακεί ο Σύνδεσμος Οδηγών ως οργανωτής ο κ. Κοσμόπουλος εξήγησε πως ήταν μια ιδέα του προέδρου της Ομοσπονδίας Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Ελλάδος, Μανώλη Χαλιβελάκη, η οποία πήρε σάρκα και οστά χάρη στην εμπιστοσύνη χωρίς δεύτερη σκέψη που έδειξε το Διοικητικό Συμβούλιο της Ομοσπονδίας και η Εθνική Επιτροπή Αγώνων Αυτοκινήτου. Παρών στην συνέντευξη Τύπου ήταν και ο Σταμάτης Κατσίμης από το προεδρείο του Σ.Ο.Α.Α. ο οποίος τόνισε πως έχει γίνει σκληρή δουλειά από όλους τους ανθρώπους του Συνδέσμου που θέλουν να δημιουργήσουν έναν όμορφο και λαμπερό αγώνα και γιατί όχι ένα θεσμό που θα αποτελεί τη γιορτή των οδηγών σε ετήσια βάση.

Από πλευράς Ο.Μ.Α.Ε. ο Αντιπρόεδρος της ΕΘ.ΕΠ.Α. Επαμεινώνδας Φατούρος εξήγησε πως η απόφαση για την ανάληψη ττης διοργάνωσης του αγώνα από το Σ.Ο.Α.Α. ήταν πέραν όλων των υπολοίπων και μια καλή ευκαιρία για τους οδηγούς να ζήσουν εκ των έσω μια διοργάνωση και να καταλάβουν αν όλα αυτά για τα οποία αγωνίζονται σε συνδικαλιστικό επίπεδο και ζητούν από τους διοργανωτές, είναι εφικτά, εύκολα ή δύσκολα τελικά να πραγματοποιηθούν. Σημαντικό στοιχείο τέλος το οποίο ανέφερε ο Γιώργος Κοσμόπουλος είναι πως μετά τον αγώνα, στον απολογισμό της προσπάθειας από τον Σύνδεσμο, θα υπάρξει και ένας άτυπος ισολογισμός προκειμένου να φανεί κατά πόσο μπορεί μια διοργάνωση αυτού του επιπέδου να είναι βιώσιμη ή όχι.

Η 1η Σ.Ο.Α.Α. Ανάβαση Ριτσώνας θα διεξαχθεί το Σαββατοκύριακο 4-5 Ιουνίου στη γνωστή διαδρομή. Οι αιτήσεις συμμετοχής λήγουν την Παρασκευή 27 Μαΐου.

24 Μαΐου, 2011 - Posted by | Αγώνες Αναβάσεων, Δελτία τύπου | ,

Δεν υπάρχουν σχόλια.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: