Motobet

Παρακολουθούμε-Αναλύουμε-Ποντάρουμε

2011 FORMULA 1 GRAND PRIX OF INDIA

Buddh International Circuit (BIC)

Με  το συγκλονιστικό γεγονός , ο χαμός του Μάρκο Σιμονσέλι που συγκλόνισε τον μηχανοκίνητο αθλητισμό το παιχνίδι συνεχίζεται με φόρμουλα ένα στην Ινδία.

2011 FORMULA 1 AIRTEL GRAND PRIX OF INDIA

Κάτι οι ώρες οι περίεργες μια και είναι από την άλλη πλευρά της γης κάτι η διαφαινόμενη κυριαρχία του Σεμπαστιάν σε όλο το τριήμερο   οποίο το ενδιαφέρον ; ούτε για στοιχηματισμό δεν αξίζει.

Τι να βλέπω τον Σεμπαστιάν να σαρώνει τα πάντα ; και τα ωραία  δρώμενα που συμβαίνουν στα πιτς με τις αλλαγές ελαστικών και λοιπών εξαρτημάτων π.χ. αεροτομών; μπά! Δεν λέει με τίποτε.

Ακριβό το σπορ ,τεχνολογία αιχμής εφαρμόζεται εκεί ,σχολείο ,εργαστήριο σκέτο αλλά λείπει αυτό το κάτι του ανταγωνισμού πως είναι στις μοτοσικλέτες που πάνε τρένο! Έτσι! Αλλά γίνετε ; δεν γίνετε! Τι να βλέπω ,τον Σεμπαστιάν να φέρνει βόλτες ανέτως και όλοι οι υπόλοιποι να αγκομαχούν. Επί τι ευκαιρία  οι της Ρεντ Μπούλ έχουν σαρώσει τα πάντα εδώ και καιρό

dog racing F1

αλλά αυτοί εκεί είναι πολύ μακράν..

Και στην νέα πίστα στις Ινδίες δεν αντιμετώπισαν πρόβλημα. Στις διαδικασίες των κατατακτήριων δοκιμών η κατάσταση ήταν λίγο ρευστή ως  προς την διαφορά χρόνου 1ου /2ου οπότε δεν υπήρχε λόγος να γίνει επιλογή  η διαφορά ήταν 0,296 του δτλ.

Οκ στο επόμενο και βλέπουμε διότι το στοίχημα δεν είναι το πάν.

2011 FORMULA 1 AIRTEL GRAND PRIX OF INDIA
Pos No Driver Team Laps Time/Retired Grid Pts
1 1 Sebastian Vettel RBR-Renault 60 1:30:35.002 1 25
2 4 Jenson Button McLaren-Mercedes 60 +8.4 secs 4 18
3 5 Fernando Alonso Ferrari 60 +24.3 secs 3 15
4 2 Mark Webber RBR-Renault 60 +25.5 secs 2 12
5 7 Michael Schumacher Mercedes 60 +65.4 secs 11 10
6 8 Nico Rosberg Mercedes 60 +66.8 secs 7 8
7 3 Lewis Hamilton McLaren-Mercedes 60 +84.1 secs 5 6
8 19 Jaime Alguersuari STR-Ferrari 59 +1 Lap 10 4
9 14 Adrian Sutil Force India-Mercedes 59 +1 Lap 8 2
10 17 Sergio Perez Sauber-Ferrari 59 +1 Lap 20 1
11 10 Vitaly Petrov Renault 59 +1 Lap 16
12 9 Bruno Senna Renault 59 +1 Lap 14
13 15 Paul di Resta Force India-Mercedes 59 +1 Lap 12
14 20 Heikki Kovalainen Lotus-Renault 58 +2 Laps 18
15 11 Rubens Barrichello Williams-Cosworth 58 +2 Laps 15
16 25 Jerome d’Ambrosio Virgin-Cosworth 57 +3 Laps 21
17 22 Narain Karthikeyan HRT-Cosworth 57 +3 Laps 23
18 23 Daniel Ricciardo HRT-Cosworth 57 +3 Laps 22
19 21 Jarno Trulli Lotus-Renault 55 +5 Laps 19
Ret 6 Felipe Massa Ferrari 32 +28 Laps 6
Ret 18 Sebastien Buemi STR-Ferrari 24 Technical 9
Ret 12 Pastor Maldonado Williams-Cosworth 12 Gearbox 13
Ret 24 Timo Glock Virgin-Cosworth 2 Accident damage 24
Ret 16 Kamui Kobayashi Sauber-Ferrari 0 Accident damage 17

Κι αυτοί στον χορό . Το ήθελαν από το  1997 όταν άρχισαν οι συζητήσεις έγιναν κάποιες συμφωνίες και τελικά ο μέτρ του είδους Χέρμαν Τίλκε πήρε το πενάκι του σχεδίασε μια πίστα 5,1 χλμ  με κόστος περίπου 320 εκατομμύρια δολάρια σε μια περιοχή 2.500 στρεμμάτων και το όνομα αυτής Buddh International Circuit (BIC)

2011 FORMULA 1 AIRTEL GRAND PRIX OF INDIA

Παρακολούθησα  τις δύο περιόδους δοκιμών σήμερα Παρασκευή που ήταν και η Εθνική επέτειος της 28ης Οκτωβρίου από το δορυφορικό τηλεοπτικό κανάλι Sport1 RTL .

Πιστοί στο  τηλεοπτικό ραντεβού οι Γερμανοί μας έδωσαν εικόνα. Μια εικόνα που έβλεπες τους συνδυασμούς να προσπαθούν να βρουν πατήματα στην ολοκαίνουργια πίστα .

Καλός ο προσομοιωτής αλλά επι του πρακτέου τα πράγματα είναι διαφορετικά. Ο Χάμιλτον φαίνεται ότι πήρε τον αέρα της πίστας από την αρχή ,τσίμπησε και μια ποινή τριών θέσεων για την σχάρα εκκίνησης στον αγώνα ,στην 1η περίοδο αλλά στην 2η Μάσσα ,Φέτελ και Αλόνσο ήταν οι μόνοι που κατέβηκαν κάτω από το 1.26.00.

Αυτό δεν σημαίνει τίποτε διότι οι προσπάθειες γίνονται  χωρίς άγχος αγώνα και με συνθήκες διαφορετικές.

Fernando Alonso,ωραίος!

Michael Schumacher,πολύ ωραίος!

Παρ όλα αυτά ο Σεμπαστιάν κατέβηκε λίγο  κάτω από το 2.10 ,1,90 τώρα και δείχνει τον δρόμο του νικητή και στις κατατακτήριες αλλά και στον αγώνα.

Σίγουρα στην 3η περίοδο θα υπάρξει νέα βελτίωση απόδοσης από αρκετούς οδηγούς .

Μπορεί ο Χάμιλτον να ψάχνει την σημαία αλλά με την ποινή ήδη στο τσεπάκι θα δυσκολευτεί αρκετά. Την σημαία την ψάχνει κι ένας άλλος  ακόμα που δεν φαίνεται πολύ ,Αλόνσο τον λένε .

Τέλος πάντων, θα δούμε στην συνέχεια αν θα γιομίσομεν τον κουβά μας η θα τον αδειάσομεν.

Από ενημέρωση περί του αγώνος ,τα πάντα και παντού στο διαδίκτυο.

bwin
Νικητής κατατακτήριων δοκιμών
Σεμπάστιαν Φέτελ (GER/Red Bull) 1.90
Λιούις Χάμιλτον (GBR/McLaren) 3.50
Τζένσον Μπάτον (GBR/McLaren) 7.00
Μαρκ Ουέμπερ (AUS/Red Bull) 7.00
Φερνάντο Αλόνσο (ESP/Ferrari) 12.00
Φελίπε Μάσα (BRA/Ferrari) 21.00
Γκραν Πρι Ινδίας, Κόσμος
Γκραν Πρι Ινδίας – Κούρσα – 11:30 πμ
Νικητής
Σεμπάστιαν Φέτελ (GER/Red Bull) 1.85
Τζένσον Μπάτον (GBR/McLaren) 5.50
Μαρκ Ουέμπερ (AUS/Red Bull) 5.50
Φερνάντο Αλόνσο (ESP/Ferrari) 7.00
Λιούις Χάμιλτον (GBR/McLaren) 7.00
Φελίπε Μάσα (BRA/Ferrari) 51.00
Σάββατο, 29 Οκτωβρίου 2011
Γκραν Πρι Ινδίας, Κόσμος
Γκραν Πρι Ινδίας – Προκριματικά – 11:30 πμ
bwin
Προβάδισμα νίκης
0.000 – 0.100 δευτερόλεπτα 2.70
0.101 – 0.250 δευτερόλεπτα 2.70
0.251 – 0.500 δευτερόλεπτα 3.75
0.501 δευτερόλεπτα ή παραπάνω 8.00
2011 FORMULA 1 AIRTEL GRAND PRIX OF INDIA

Pos

No

Driver

Team

Time/Retired

Gap

Laps

1

3

Lewis Hamilton

McLaren-Mercedes

1:26.836

22

2

1

Sebastian Vettel

RBR-Renault

1:27.416

0.580

23

3

2

Mark Webber

RBR-Renault

1:27.428

0.592

27

4

4

Jenson Button

McLaren-Mercedes

1:28.394

1.558

23

5

7

Michael Schumacher

Mercedes

1:28.531

1.695

23

6

8

Nico Rosberg

Mercedes

1:28.542

1.706

29

7

6

Felipe Massa

Ferrari

1:28.644

1.808

22

8

14

Adrian Sutil

Force India-Mercedes

1:28.705

1.869

23

9

18

Sebastien Buemi

STR-Ferrari

1:29.219

2.383

24

10

16

Kamui Kobayashi

Sauber-Ferrari

1:29.355

2.519

29

11

15

Paul di Resta

Force India-Mercedes

1:29.700

2.864

24

12

10

Vitaly Petrov

Renault

1:29.705

2.869

22

13

9

Bruno Senna

Renault

1:29.799

2.963

20

14

17

Sergio Perez

Sauber-Ferrari

1:30.132

3.296

25

15

11

Rubens Barrichello

Williams-Cosworth

1:30.367

3.531

21

16

19

Jaime Alguersuari

STR-Ferrari

1:30.566

3.730

19

17

12

Pastor Maldonado

Williams-Cosworth

1:30.669

3.833

22

18

21

Jarno Trulli

Lotus-Renault

1:30.818

3.982

22

19

20

Karun Chandhok

Lotus-Renault

1:32.487

5.651

24

20

24

Timo Glock

Virgin-Cosworth

1:32.771

5.935

24

21

23

Daniel Ricciardo

HRT-Cosworth

1:34.113

7.277

30

22

22

Narain Karthikeyan

HRT-Cosworth

1:33.928

7.092

27

23

25

Jerome d’Ambrosio

Virgin-Cosworth

1:35.796

8.960

19

24

5

Fernando Alonso

Ferrari

1:35.899

9.063

4

2011 FORMULA 1 AIRTEL GRAND PRIX OF INDIA

Pos

No

Driver

Team

Time/Retired

Gap

Laps

1

6

Felipe Massa

Ferrari

1:25.706

33

2

1

Sebastian Vettel

RBR-Renault

1:25.794

0.088

34

3

5

Fernando Alonso

Ferrari

1:25.930

0.224

34

4

3

Lewis Hamilton

McLaren-Mercedes

1:26.454

0.748

26

5

2

Mark Webber

RBR-Renault

1:26.500

0.794

30

6

4

Jenson Button

McLaren-Mercedes

1:26.714

1.008

28

7

14

Adrian Sutil

Force India-Mercedes

1:27.316

1.610

34

8

9

Bruno Senna

Renault

1:27.498

1.792

36

9

15

Paul di Resta

Force India-Mercedes

1:27.853

2.147

35

10

18

Sebastien Buemi

STR-Ferrari

1:27.868

2.162

35

11

10

Vitaly Petrov

Renault

1:27.890

2.184

37

12

16

Kamui Kobayashi

Sauber-Ferrari

1:28.050

2.344

34

13

17

Sergio Perez

Sauber-Ferrari

1:28.289

2.583

36

14

19

Jaime Alguersuari

STR-Ferrari

1:28.552

2.846

31

15

11

Rubens Barrichello

Williams-Cosworth

1:28.691

2.985

29

16

12

Pastor Maldonado

Williams-Cosworth

1:28.708

3.002

24

17

21

Jarno Trulli

Lotus-Renault

1:29.332

3.626

39

18

20

Heikki Kovalainen

Lotus-Renault

1:30.241

4.535

41

19

8

Nico Rosberg

Mercedes

1:31.098

5.392

38

20

24

Timo Glock

Virgin-Cosworth

1:31.469

5.763

32

21

7

Michael Schumacher

Mercedes

1:31.804

6.098

28

22

25

Jerome d’Ambrosio

Virgin-Cosworth

1:32.593

6.887

12

23

23

Daniel Ricciardo

HRT-Cosworth

1:32.768

7.062

33

24

22

Narain Karthikeyan

HRT-Cosworth

1:32.824

7.118

33

Το θέμα είναι να προσέξουν και οι Ινδοί αν κρίνουμε από τους Κορεάτες που μπήκαν και αυτοί στον χορό αλλά κάνοντας τον απολογισμό τους, ταμείο δηλαδή, διαπίστωσαν ότι μπήκαν μέσα σαράντα εκατομμύρια ευρώ τόσα όσα ζητά το αφεντικό για τα εμπορικά δικαιώματα.

Είπαν στο αφεντικό να κάνει μ ια καλύτερη τιμή αλλά αυτός όχι μόνο δεν το συζητά αλλά θέλει και 10% αύξηση. Αφού υπάρχει ζήτηση μεγάλη και αρκετοί περιμένουν στην γωνία,  να κάνει ,σκόντο; Στην Σιγκαπούρη του το ξέκοψαν ότι θα δούμε αν βγαίνουμε κι αν ναι τότε θα αποφασίσουμε, ωραίοι  οι της Σιγκαπούρης.

Τελικά που πάει ο θεσμός της φόρμουλα ένα.

Κατά τα άλλα νέα πίστα θεωρητικά άγνωστη σε όλους οπότε οι οδηγοί παίζουν σε εξομοιωτές και οι υπόλοιποι σχεδιάζουν να παίξουν με δεδομένα μια και όλα βαθμολογικά έχουν κριθεί άρα κατά κάποιον τρόπο θα είναι λίγο χαλαροί άρα όλα … ανοικτά μέχρι να γίνουν οι πρώτες δοκιμές επί του πρακτέου.

Σάββατο, 29 Οκτωβρίου 2011
Γκραν Πρι Ινδίας, Κόσμος
GP India – Qualifying – 11:30 πμ
bwin
Προβάδισμα νίκης
0.000 – 0.100 δευτερόλεπτα 2.70
0.101 – 0.250 δευτερόλεπτα 2.70
0.251 – 0.500 δευτερόλεπτα 3.75
0.501 δευτερόλεπτα ή παραπάνω 8.00
Προβάδισμα νίκης 0.250
0,000 – 0,250 δευτερόλεπτα 1.40
0,251 δευτερόλεπτα ή περισσότερα 2.70
Νικητής κατατακτήριων δοκιμών
Σεμπάστιαν Φέτελ (GER/Red Bull) 1.75
Λιούις Χάμιλτον (GBR/McLaren) 4.00
Τζένσον Μπάτον (GBR/McLaren) 6.00
Μαρκ Ουέμπερ (AUS/Red Bull) 8.00
Φερνάντο Αλόνσο (ESP/Ferrari) 15.00
Φελίπε Μάσα (BRA/Ferrari) 51.00
Κυριακή, 30 Οκτωβρίου 2011
Γκραν Πρι Ινδίας, Κόσμος
GP Ινδίας – Αγώνας – 11:30 πμ
Νικητής
Σεμπάστιαν Φέτελ (GER/Red Bull) 2.10
Λιούις Χάμιλτον (GBR/McLaren) 3.75
Τζένσον Μπάτον (GBR/McLaren) 4.50
Μαρκ Ουέμπερ (AUS/Red Bull) 8.50
Φερνάντο Αλόνσο (ESP/Ferrari) 8.50
Φελίπε Μάσα (BRA/Ferrari) 67.00

28 Οκτωβρίου, 2011 - Posted by | Formula 1, Στοίχημα | , ,

1 σχόλιο »

  1. Ενδέχεται ο ΛΑΛΑΚΙΣ να ειναι στον αγώνα αυτό μέσα και να σας δώσει ζωντανά ανταπόκριση. Γαμώ τις βιζες μου γαμω.

    Σχόλιο από lalakis | 25 Οκτωβρίου, 2011 | Απάντηση


Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: