Motobet

Παρακολουθούμε-Αναλύουμε-Ποντάρουμε

Ματιές Motogp. Κόστος

Το παγκόσμιο  πρωτάθλημα ταχύτητας  τελείωσε, αλλά συμβαίνουν διάφορα στον χώρο, οργασμός πραγματικός.

Αλλαγές αναβατών ,αποχωρήσεις ,αναχωρήσεις ,αφίξεις .

Μας/με ενδιαφέρει ο χώρος λόγω της στοιχηματικής εμπλοκής, άρα πρέπει να έχουμε το νου μας.

Δύσκολος ο χώρος με τρείς κατηγορίες σε όλο τους το μεγαλείο.

Όλες;   μάλλον όχι!  Τα 125 που αποτελούν πλέον παρελθόν, άλλο πράμα ,συμμετοχές ταλαντούχων πιτσιρικάδων , καλά μηχανάκια ,ισοδύναμα ,κόσμος πολύς στην γραμμή εκκίνησης και … τέρμα γκάζι.

Τέρμα γκάζι και στην επόμενη κατηγορία την Μοτο2 που πολύ δεν την είχαν / έχουν σε υπόληψη. Κι όμως μάζεψαν ένα κάρο ομάδες με πολύ ικανότατους αναβάτες , ο συναγωνισμός εξασφαλισμένος , το θέαμα άψογο και ο καλύτερος πρωταθλητής.

Όμως τα φώτα της δημοσιότητας πάντα πέφτουν στην μεγάλη κατηγορία με τα σούπερ ντούπερ μηχανάκια ,όλα; όχι βέβαια.

Η Χόντα διέλυσε τα πάντα  κι αυτό φάνηκε από την αρχή  με την αρμάδα που κατέβασε αποφασισμένη να πάρει το τρόπαιο με μεγάλο κόστος.

Κόστος , μάλιστα  παράγοντας σοβαρός και απαραίτητος  για πολλούς λόγους.

Κόστος μεγάλο για την κατηγορία με την  πρωτοφανή απώλεια του Μάρκο Σιμονσέλι.

Κόστος που στοίχισε στην Γιαμάχα αφού ολόκληρη εταιρεία  δεν μπόρεσε να βρει βασικό υποστηρικτή της προσπάθειας το 2011.

Κόστος μεγάλο στην Ντουκάτι που τους πονάει η τσέπη των Ιταλών που ξόδεψαν μια περιουσία και έκαναν απλά μια τρύπα στο νερό ,αλλά από δημόσιες σχέσεις πρωταθλητές.  Ποιο καλύτερα πήγαιναν  οι δορυφορικές ομάδες από τις εργοστασιακές.

Κόστος στην Σουζούκι που με το ζόρι παρέμεινε το 2011  στον χώρο και τώρα όπου φύγει φύγει άσχετα αν λέει ότι θα επανέλθει το 2014.

Κόστος μεγάλο στο πρεστίζ του θεσμού η  σχάρα εκκίνησης πραγματικά φτωχή από συμμετοχές αφού πολλές φορές για να συμπληρώσουν τον αριθμό συμμετοχών οι υπεύθυνοι ίδρωναν.

Όποιος  παρακολούθησε τον θεσμό τηλεοπτικά θα παρατήρησε ότι σε πολλούς αγώνες τα «μαγαζιά» δεν ήταν γεμάτα σε σχέση με άλλες χρονιές που δεν έπεφτε καρφίτσα. Άρα κόστος και για τους θεατές.

Οι υπεύθυνοι βέβαια το έχουν πάρει χαμπάρι ότι η κατηγορία πάει για φούντο  παρά τις φωνές που ακούγονται ότι πρέπει να είναι εργαστήριο ανάπτυξης και πρέπει να είναι πρωτότυπα κτλ κτλ  ναι ,αλλά κάπου τα όβολα τελειώνουν και όλοι θέλουν τουλάχιστον να πιάνουν «τόπο».

Αυτό λοιπόν το γνωρίζει πολύ καλύτερα ο Καρμέλο Εζπελέτα ο έχων το γενικό πρόσταγμα της DORNA

Τα είπε πάλι  σε συνέντευξή του στο Ιταλικό Μοτοσπριντ.  Τι είπε; ότι ο δρόμος είναι ένας, CRT μοτοσικλέτες  που θα στηριχτούν  οικονομικά από την οργάνωση.

Στην  παγκόσμια οικονομική κρίση πρέπει να προσαρμοστεί ο θεσμός. Σε λίγο ,είπε, αν συνεχιστεί αυτή η κατάσταση θα υπάρχουν δύο Χόντα στην σχάρα εκκίνησης ,καλό και σωστό.

Τι άλλο είπε ο άνθρωπος. Μίλησε για το κόστος,π.χ. ο Μπραντλ για να αγωνιστεί στην κατηγορία Motogp θέλει 4 εκατομμύρια και άλλα 4 εκατομμύρια ζητάει ο κατασκευαστής για να νοικιάσει μια μοτοσικλέτα  σε ομάδα να βγάλει  την σαιζόν του πρωταθλήματος. Σε μια μοτοσικλέτα που ουσιαστικά δεν μπορεί να επέμβει γιατί απλά δεν είναι δικιά της και πρέπει να την επιστρέψει πίσω.

Πολλά τα λεφτά , άρα η εποχή τελείωσε ,λεφτά για  πέταμα δεν υπάρχουν.

Άσε που βλέπει τις   δύο μικρές κατηγορίες σε άνθιση και βγάζει σπυριά ,βλέπει το πρωτάθλημα Σούπερμπάϊκς  που χρόνια τώρα έχει προσαρμοστεί για να μην βρεθεί προ εκπλήξεων οπότε «ζει και βασιλεύει» και τον πιάνει πυρετός 40!

Για το πώς πήγε στοιχηματικά η χρόνιά και άλλα πολλά …προσεχώς.

19 Νοεμβρίου, 2011 - Posted by | Moto GP | , , ,

5 Σχόλια »

  1. Γειά σας, ετσι απλά και λιτά, εδώ Ινδία over.

    Σχόλιο από lalakis | 20 Νοεμβρίου, 2011 | Απάντηση

  2. Μεσιέ Λαλάκη, αλό! είπαμε Κυριακή κλειστά.

    Σχόλιο από Ανώνυμος | 20 Νοεμβρίου, 2011 | Απάντηση

  3. Έλα βρε Λαλάκη, πες μας καμιά κουβέντα από Ινδία, γαμώ το κάρμα μου !

    Σχόλιο από geco | 22 Νοεμβρίου, 2011 | Απάντηση

  4. Σενιορ geco ετοίμασε το παραβαν φερνω κελεμπίες σαρίκια και πολλά μα πολλά ενδιαφέροντα πράγματα. ….ξέρεις εσύ στο υπόγειο θα στήσουμε την φαμπρικα.

    Σχόλιο από lalakis | 23 Νοεμβρίου, 2011 | Απάντηση

  5. Φάμπρικα Ιντερνατσιονάλε Μοντεμπιάνκο-Μιμίκο Ίντια-Περαία αλέ-ρετούρ !

    Σχόλιο από geco | 23 Νοεμβρίου, 2011 | Απάντηση


Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: