2011 FORMULA 1 GRANDE PRÊMIO DO BRASIL
Βραζιλία η χώρα της σάμπας ,έτσι δεν την λένε;
Ιντερλάγκος κυριολεκτικά σημαίνει «ανάμεσα σε δύο λίμνες».
Εκεί πέφτει και η αυλαία του πρωταθλήματος της φόρμουλα ένα, του πιο ακριβού πρωταθλήματος του πλανήτη.
2011 FORMULA 1 GRANDE PRÊMIO DO BRASIL
Μάλιστα φόρμουλα ένα τέλος με νικητή όχι τον Σεμπαστιάν Φέτελ αλλά τον Μάρκ Βέμπερ.
Έτσι πάνε διακοπές τώρα έχοντας σαρώσει τα πάντα και την φετινή χρονιά.
Στοιχηματικώς όμως ο αγώνας της Βραζιλίας ήταν καλός λόγω του ότι στις κατατακτήριες δοκιμές η καλή επιλογή της 2ης κατηγορίας διαφοράς χρόνου ήταν καλή με 2.60 και αρχική 3,75. (κάλυψη στην 1η για καλό και για κακό.
Στον αγώνα βεβαίως ο μοναδικός στοιχηματζής εδικαιώθη για μια ακόμα φορά ως προς τον νικητή με την απόδοση του 1.90 στον Σεμπαστιάν που δεν ήλθε ,τώρα λόγω προβλήματος όπως αναφέρθηκε στην διάρκεια του αγώνα. Πρόβλημα που μως δεν εμπόδισε τον Σεμπαστιάν να γράψει τον καλύτερο χρόνο σε χρονική στιγμή.
Ο Λούις Χάμιλτον δεν τα κατάφερε για μια ακόμη φορά να τερματίσει λόγω προβλήματος στο κιβώτιο ταχυτήτων.
Έχουμε την «ζωντανή» χρονομέτρηση της επίσημης ιστοσελίδας με «ζωντανό» σχολιασμό, έχουμε την «ζωντανή» διεξαγωγή του παιχνιδιού της bwin και την ταυτόχρονη τηλεοπτική παρακολούθηση.
Ο Μπάτον πολύ κοτσονάτος δείχνει γρήγορος όχι για την πρώτη θέση βέβαια αλλά για ταχύτερο γύρο καθώς υποστηρίχτηκε και από τα πιτς να το κάνει.
Ως είθισται καλή επιλογή με πολύ καλή τιμή ήταν ο ταχύτερος γύρος του αγώνα από τον Βέμπερ. Εδώ έγινε το «έλα να δεις» με την σειρά να αλλάζει μια ο Βέμπερ ,μια ο Μπάτον μια ο Φέτελ αλλά τελικά ο Μάρκ στο φινάλε έκανε και το πέρασμα το τρελό 1.15.324 και όλα εντάξει.
Από αυτή την άποψη ο αγώνας ήταν συναρπαστικός και ευδοκίμησε.
Αυτά τα ολίγα από στοιχηματικής πλευράς.
Για την πληροφόρησή μας όλη την σαιζόν χρησιμοποιήθηκαν οι ιστοσελίδες www.f1.com, www.crashnet.com , www.espnf1.com
«Δανεικά» φωτογραφικά στιγμιότυπα χρησιμοποιήθηκαν από το crash.net / espnf1.com.
Ραντεβού με στοιχηματικές επιλογές την νέα σαιζόν, ως τότε παρακολουθούμε τα δρώμενα.
FORMULA 1 GRANDE PRÊMIO PETROBRAS DO BRASIL 2011 | |||||||
Provisional Results | |||||||
Pos | No | Driver | Team |
Laps |
Time/Retired |
Grid |
Pts |
1 |
2 |
Mark Webber | RBR-Renault |
71 |
Winner |
2 |
25 |
2 |
1 |
Sebastian Vettel | RBR-Renault |
71 |
+16.9 secs |
1 |
18 |
3 |
4 |
Jenson Button | McLaren-Mercedes |
71 |
+27.6 secs |
3 |
15 |
4 |
5 |
Fernando Alonso | Ferrari |
71 |
+35.0 secs |
5 |
12 |
5 |
6 |
Felipe Massa | Ferrari |
71 |
+66.7 secs |
7 |
10 |
6 |
14 |
Adrian Sutil | Force India-Mercedes |
70 |
+1 Lap |
8 |
8 |
7 |
8 |
Nico Rosberg | Mercedes |
70 |
+1 Lap |
6 |
6 |
8 |
15 |
Paul di Resta | Force India-Mercedes |
70 |
+1 Lap |
11 |
4 |
9 |
16 |
Kamui Kobayashi | Sauber-Ferrari |
70 |
+1 Lap |
16 |
2 |
10 |
10 |
Vitaly Petrov | Renault |
70 |
+1 Lap |
15 |
1 |
11 |
19 |
Jaime Alguersuari | STR-Ferrari |
70 |
+1 Lap |
13 |
|
12 |
18 |
Sebastien Buemi | STR-Ferrari |
70 |
+1 Lap |
14 |
|
13 |
17 |
Sergio Perez | Sauber-Ferrari |
70 |
+1 Lap |
17 |
|
14 |
11 |
Rubens Barrichello | Williams-Cosworth |
70 |
+1 Lap |
12 |
|
15 |
7 |
Michael Schumacher | Mercedes |
70 |
+1 Lap |
10 |
|
16 |
20 |
Heikki Kovalainen | Lotus-Renault |
69 |
+2 Laps |
19 |
|
17 |
9 |
Bruno Senna | Renault |
69 |
+2 Laps |
9 |
|
18 |
21 |
Jarno Trulli | Lotus-Renault |
69 |
+2 Laps |
20 |
|
19 |
25 |
Jerome d’Ambrosio | Virgin-Cosworth |
68 |
+3 Laps |
23 |
|
20 |
22 |
Daniel Ricciardo | HRT-Cosworth |
68 |
+3 Laps |
22 |
|
Ret |
23 |
Vitantonio Liuzzi | HRT-Cosworth |
61 |
+10 Laps |
21 |
|
Ret |
3 |
Lewis Hamilton | McLaren-Mercedes |
46 |
Gearbox |
4 |
|
Ret |
12 |
Pastor Maldonado | Williams-Cosworth |
26 |
+45 Laps |
18 |
|
Ret |
24 |
Timo Glock | Virgin-Cosworth |
21 |
+50 Laps |
24 |
2011 FORMULA 1 GRANDE PRÊMIO DO BRASIL
Καλή η εξέλιξη μέχρι στιγμής στην Βραζιλία. Συναγωνισμός υπάρχει με τρείς πρωταγωνιστές Χάμιλτον, Μπάτον Φέτελ. με ολίγον από Αλόνσο από μακριά.
Οι διαφορές 1ου /2ου σωστές και οι τιμές τους έπεσαν λίγο αλλά είναι καλές.
Το 1.90 τιμή και μόνο για νίκη Φέτελ δεν μου αρέσει. Βλέπω ότι ο Λούις την ζητάει την κούπα για να αποδείξει ότι μπορεί και στα ίσα που λένε να νικήσει τις Ρεντ Μπούλ ,και όχι από… τύχη νίκησε τον προηγούμενο αγώνα, το 3.75 είναι πρόκληση . στις κατατακτήριες όλο το θέαμα ,για να δούμε.
Α! οι τις Ρεντ Μπουλ δεν βλέπουν την ώρα να τελειώσει η διαδικασία να πάνε διακοπές.
Σάββατο, 26 Νοεμβρίου 2011 | |
bwin | |
Γκραν Πρι Βραζιλίας, Κόσμος | |
GP Βραζιλίας – Προκριματικός – 6:00 μμ | |
Προβάδισμα νίκης | |
0.000 – 0.100 δευτερόλεπτα | 2.60 |
0.101 – 0.250 δευτερόλεπτα | 2.60 |
0.251 – 0.500 δευτερόλεπτα | 4.50 |
0.501 δευτερόλεπτα ή παραπάνω | 7.00 |
Προβάδισμα νίκης 0.250 | |
0,000 – 0,250 δευτερόλεπτα | 1.35 |
0,251 δευτερόλεπτα ή περισσότερα | 2.95 |
Γκραν Πρι Βραζιλίας, Κόσμος | |
GP Βραζιλίας – Αγώνας – 6:00 μμ | |
Νικητής | |
Σεμπάστιαν Φέτελ (GER/Red Bull) | 1.90 |
Όλοι οι άλλοι πιλότοι | 1.80 |
Νικητής | |
Σεμπάστιαν Φέτελ (GER/Red Bull) | 1.90 |
Λιούις Χάμιλτον (GBR/McLaren) | 3.75 |
Τζένσον Μπάτον (GBR/McLaren) | 5.70 |
Φερνάντο Αλόνσο (ESP/Ferrari) | 9.00 |
Μαρκ Ουέμπερ (AUS/Red Bull) | 10.00 |
Φελίπε Μάσα (BRA/Ferrari) | 51.00 |
Practice1 | ||||||
FORMULA 1 GRANDE PRÊMIO PETROBRAS DO BRASIL 2011 | ||||||
Pos | No | Driver | Team |
Time/Retired |
Gap |
Laps |
1 |
2 |
Mark Webber | RBR-Renault |
1:13.811 |
26 |
|
2 |
4 |
Jenson Button | McLaren-Mercedes |
1:13.825 |
0.014 |
25 |
3 |
3 |
Lewis Hamilton | McLaren-Mercedes |
1:13.961 |
0.150 |
20 |
4 |
1 |
Sebastian Vettel | RBR-Renault |
1:14.025 |
0.214 |
28 |
5 |
6 |
Felipe Massa | Ferrari |
1:14.507 |
0.696 |
34 |
6 |
5 |
Fernando Alonso | Ferrari |
1:14.541 |
0.730 |
26 |
7 |
7 |
Michael Schumacher | Mercedes |
1:15.162 |
1.351 |
28 |
8 |
14 |
Nico Hulkenberg | Force India-Mercedes |
1:15.178 |
1.367 |
28 |
9 |
15 |
Paul di Resta | Force India-Mercedes |
1:15.241 |
1.430 |
31 |
10 |
8 |
Nico Rosberg | Mercedes |
1:15.321 |
1.510 |
29 |
Practice2 | ||||||
FORMULA 1 GRANDE PRÊMIO PETROBRAS DO BRASIL 2011 | ||||||
Pos | No | Driver | Team |
Time/Retired |
Gap |
Laps |
1 |
3 |
Lewis Hamilton | McLaren-Mercedes |
1:13.392 |
35 |
|
2 |
1 |
Sebastian Vettel | RBR-Renault |
1:13.559 |
0.167 |
41 |
3 |
2 |
Mark Webber | RBR-Renault |
1:13.587 |
0.195 |
41 |
4 |
5 |
Fernando Alonso | Ferrari |
1:13.598 |
0.206 |
35 |
5 |
7 |
Michael Schumacher | Mercedes |
1:13.723 |
0.331 |
38 |
6 |
6 |
Felipe Massa | Ferrari |
1:13.750 |
0.358 |
39 |
7 |
4 |
Jenson Button | McLaren-Mercedes |
1:13.787 |
0.395 |
36 |
8 |
8 |
Nico Rosberg | Mercedes |
1:13.872 |
0.480 |
42 |
9 |
14 |
Adrian Sutil | Force India-Mercedes |
1:14.144 |
0.752 |
41 |
10 |
15 |
Paul di Resta | Force India-Mercedes |
1:14.807 |
1.415 |
48 |
2011 FORMULA 1 GRANDE PRÊMIO DO BRASIL
Ιντερλάγκος μια ιστορική πίστα 4.309 μέτρων με 15 στροφές και η μόνη αριστερόστροφη.
Το κανονικό όνομα της πίστας είναι Autodromo Jose Carlos Pace που δόθηκε προς τιμήν του οδηγού της φόρμουλα ένα μετά τον θάνατο του σε αεροπορικό δυστύχημα το 1977.
Η πίστα χτίστηκε στις αρχές του 20ου αιώνα σε μία έκταση που είχε αγοραστεί από δύο εργολάβους για να χτίσουν σπίτια το 1938 παρακαλώ.
Όταν ανακάλυψαν ότι η περιοχή δεν ήταν η κατάλληλη για τον σκοπό που είχαν στο μυαλό τους αποφάσισαν να φτιάξουν μία πίστα! Με τα χρόνια φιλοξένησε δύο μη πρωταθληματικούς αγώνες το 1971 και το 1972 ενώ το 1973 ενσωματώθηκε στο πρόγραμμα του παγκοσμίου πρωταθλήματος βάλε και τους τοπικούς μα διάσημους οδηγούς π.χ. Εμερσον Φιτιπάνλτι, Κάρλος Πάτσε , Κάρλος Ρόιτμαν οκ όλα εντάξει.
Με τα χρόνια ο αγώνας μετακινήθηκε στο πλούσιο Ρίο Ντε Τζανέιρο κυρίως ,όπως αναφέρει η ιστορία ήταν λέει επικίνδυνο λόγω της φαβέλας που είχε αναπτυχθεί πέριξ της περιοχής και δεν άρμοζε στο κύρος του θεσμού. Με 15 εκατομμύρια δολάρια τότε η περιοχή αναπλάθηκε το 1990
Συνολικά 28 αγώνες έχουν γίνει εκεί με πρώτο νικητή το 1973 τον Έμερσον Φιτιπάλντι και το 2010 τον Σεμπαστιάν Φέτελ.
Παρά ότι δεν υπάρχει πλέον ένα Σένα ,υπάρχει βέβαια ο Φελίπε Μάσα εν τούτης εξακολουθεί να συγκινεί ρα πλήθη που γεμίζουν σταθερά παραδοσιακά την πίστα να παρακολουθήσουν την παράσταση.
Αυτά διαβάσαμε και φρεσκάραμε λίγο και την μνήμη μας από το παρελθόν.
Από κει κι έπειτα κάτι θα κάνουμε με επιλογές τις κλασικές που προτιμώ και βλέπω πολύ καλές τιμές στις δοκιμές της Παρασκευής όπως και στις κατατακτήριες του Σαββάτου.
Ωραία σπέσιαλ ώρα για εμάς οπότε θα παρακολουθήσουμε και ζωντανά δορυφορικά τις κατατακτήριες από το RTL Austria αλλά και bwin σε συνδυασμό με την άμεση ζωντανή χρονομέτρηση από την επίσημη ιστοσελίδα της διοργάνωσης.
Για την Κυριακή δεν ξέρω ακόμα αλλά το 1.90 που δίνετε στον Σεμπαστιάν δεν μου αρέσει σαν απόδοση ,θα δούμε.
Παρασκευή, 25 Νοεμβρίου 2011 | |
Γκραν Πρι Βραζιλίας, Κόσμος | |
Γκραν Πρι Βραζιλίας – Ελεύθερη προπόνηση 1 – 2:00 μμ | |
Προβάδισμα νίκης | |
0.000 – 0.100 δευτερόλεπτα | 3.75 |
0.101 – 0.250 δευτερόλεπτα | 3.75 |
0.251 – 0.500 δευτερόλεπτα | 3.75 |
0.501 δευτερόλεπτα ή παραπάνω | 3.00 |
Προβάδισμα νίκης 0.250 | |
0,000 – 0,250 δευτερόλεπτα | 2.02 |
0,251 δευτερόλεπτα ή περισσότερα | 1.70 |
Σάββατο, 26 Νοεμβρίου 2011 | |
Γκραν Πρι Βραζιλίας, Κόσμος | |
GP Βραζιλίας – Προκριματικός – 6:00 μμ | |
Προβάδισμα νίκης | |
0.000 – 0.100 δευτερόλεπτα | 3.25 |
0.101 – 0.250 δευτερόλεπτα | 3.10 |
0.251 – 0.500 δευτερόλεπτα | 3.30 |
0.501 δευτερόλεπτα ή παραπάνω | 5.00 |
Προβάδισμα νίκης 0.250 | |
0,000 – 0,250 δευτερόλεπτα | 1.70 |
0,251 δευτερόλεπτα ή περισσότερα | 2.02 |
26/11/2011 6:00 μμ, Γκραν Πρι Βραζιλίας, Κόσμος | |
Νικητής κατατακτήριων δοκιμών | |
Σεμπάστιαν Φέτελ (GER/Red Bull) | 1.65 |
Όλοι οι άλλοι πιλότοι | 2.10 |
Νικητής κατατακτήριων δοκιμών | |
Σεμπάστιαν Φέτελ (GER/Red Bull) | 1.65 |
Λιούις Χάμιλτον (GBR/McLaren) | 3.50 |
Μαρκ Ουέμπερ (AUS/Red Bull) | 9.00 |
Τζένσον Μπάτον (GBR/McLaren) | 10.00 |
Φερνάντο Αλόνσο (ESP/Ferrari) | 15.00 |
Φελίπε Μάσα (BRA/Ferrari) | 67.00 |
Γκραν Πρι Βραζιλίας, Κόσμος | |
GP Βραζιλίας – Αγώνας – 6:00 μμ | |
Νικητής | |
Σεμπάστιαν Φέτελ (GER/Red Bull) | 1.90 |
Όλοι οι άλλοι πιλότοι | 1.80 |
Νικητής | |
Σεμπάστιαν Φέτελ (GER/Red Bull) | 1.90 |
Λιούις Χάμιλτον (GBR/McLaren) | 3.80 |
Τζένσον Μπάτον (GBR/McLaren) | 6.00 |
Φερνάντο Αλόνσο (ESP/Ferrari) | 8.00 |
Μαρκ Ουέμπερ (AUS/Red Bull) | 9.00 |
Φελίπε Μάσα (BRA/Ferrari) | 51.00 |
Δεν υπάρχουν σχόλια.
Σχολιάστε