Motobet

Παρακολουθούμε-Αναλύουμε-Ποντάρουμε

Αγώνας Dragster ,Τυμπάκι Κρήτης 3-4 Νοεμβρίου

Dragster ζει; και όμως ναι!

Αγώνας Dragster στο αεροδρόμιο Τυμπάκι της Κρήτης 3-4 Νοεμβρίου, διαβάζω.

Πόσο καιρό η μάλλον πόσα χρόνια έχω να παρακολουθήσω αγώνες επιτάχυνσης , χρόνια πολλά.

Από τότε , πότε ήταν άραγε , την δεκαετία του ΄90 αρχές η τέλος δεκαετίας του ΄80;  δεν θυμάμαι ακριβώς.

Στιγμές που μου έρχονται στο μυαλό τώρα ήταν οι πρώτες απόπειρες διοργάνωσης αγώνων ντράγκστερ από την Αγωνιστική Λέσχη Αυτοκινήτου  με το σκεπτικό  να «τραβήξουν» τον κόσμο από τους αυτοσχέδιους αγώνες στον δρόμο σε επίσημες διοργανώσεις με κάποια υποτυπώδη ασφάλεια.

Από τους πρωτεργάτες των διοργανωτών ήταν μεταξύ των άλλων ο κύριος Βασίλης Καλφαρέντζος .

Που έγινε ο πρώτος αγώνας επιτάχυνσης; Στο Βρωμοπούσι Κερατέας  τότε που κατασκευαζόταν ο δρόμος και ημιτελής όπως ήταν μια τεράστια ευθεία  προσφερόταν για αγώνα.

Κάλεσμα αγωνιζομένων και όποιος πιστός προσέλθει. «άγριες «εποχές για το είδος ,οι περισσότεροι πήγαιναν «καβάλα» στις μοτοσικλέτες στον  τόπο του αγώνα και μάλιστα αρκετοί δεν ήξεραν και τον δρόμο και ρώταγε ο ένας μοτοσικλετιστής τον άλλο «φίλε από που πάνε για τις κόντρες!!!

Κόσμος πολύς , θυμάμαι, αλλά και κατασκευές πολλές .

Έχω την εντύπωση ότι οι Θεσσαλονικείς ήταν και είναι πιο προχωρημένοι στο είδος διότι τότε είχε κατέβει από την συμπρωτεύουσα ο Ανδρέας Τσόλακας με μια χειροποίητη κατασκευή με μοτέρ Alfa Romeo 2500, εξωπραγματική κατασκευή για τότε  με μικρά προβλήματα π.χ. όταν την έβαλε κάποια στιγμή σε λειτουργία , οκ όλα εντάξει, και με το που «γκαζώνει» πετάγετε η τετραπλέτα με τα καρμπυρατέρ από την θέση της κάνοντας απλά ένα …τσαφ! Μάλιστα την είχε κατεβάσει και σε σαλόνι μοτοσικλέτας στο Στάδιο Ειρήνης και Φιλίας Για την εφαρμογή των ..νίτρων δεν το συζητώ από τότε ήξεραν τα ..σπεσιαλιτέ.

Δεν θυμάμαι τις άλλες συμμετοχές . Εντάξει δεν έχω κρατήσει φωτογραφικό υλικό διότι απλά δεν υπήρχε φωτογραφική μηχανή.

Θυμάμαι επόμενο αγώνα , λέμε τώρα. Στην Σπύρου Λούη, ναι, στο Ολυμπιακό στάδιο τότε που ο δρόμος έστριβε και λίγο στα μισά της διαδρομής αλλά παραπάνω απλά σταμάταγε και ήταν προγραμματισμένος για την μετέπειτα Αττική οδό κτλ κτλ.

Θυμάμαι ότι είχα  πάει λίγο νωρίς στον χώρο για να παρακολουθήσω το δρώμενο αλλά δεν υπήρχε ψυχή ζώσα. Να κάποιος να ρωτήσω αν όντως στο συγκεκριμένο σημείο γινόταν αγώνας . Απάντηση που έλαβα ; ναι φίλε μου εδώ είναι.

Μετά από λίγο να το φορτηγάκι να οι αγωνιζόμενοι , στήσιμο του σκηνικού σε μισή ώρα όλα έτοιμα.

Αγώνας επιτάχυνσης  και να βλέπεις να ξεκινάνε οι συμμετέχοντες και στην μέση της διαδρομής έπρεπε να .. στρίψουν λίγο!!! Κι όμως εκεί, έτρεχαν όλοι.

Επόμενος αγώνας πάλι Κερατέα . Αν θυμάται (που θυμάται είμαι σίγουρος, ο κύριος Βασίλης Καλφαρέντζος) ξανά το ίδιο σκηνικό , πάλι αγώνας αλλά αυτή την φορά η λέσχη είχε την φαεινή ιδέα να ζητήσει άδειες κυκλοφορίας από τους αναβάτες.

Ε! δεν χρειάζεται  να αναφέρω τι έγινε τότε , ανταρσία με απειλητικές κινήσεις προς τους διοργανωτές . ποιος ήταν ο λόγος; Μα ήταν απλός. Μεγάλη μερίδα των αγωνιζομένων είχαν «δανειστεί» μοτοσικλέτες η εξαρτήματα από παντού φτιάχνοντας τις κατασκευές τους οπότε ποια χαρτιά και πράσινα άλογα. Μια απλή δήλωση ότι ήταν εντάξει και έτοιμος για τον αγώνα. Τέτοια ωραία πράματα.

Αγώνας έγινε ξανά αλλά αυτή την φορά στον δρόμο που πηγαίνει από την Μαλακάσα προς την Αυλώνα.

Εκεί όχι μόνο χρειαζόταν να στρίψεις πάλι στην διαδρομή αλλά είχε και σαμαράκια.

Τα χρόνια πέρασαν όμως και στην δεύτερη μεγάλη άνθιση της αγωνιστικής μοτοσικλέτας στην ημεδαπήν οι αγώνες ντράγκστερ πραγματοποιήθηκαν και στην τότε «επίσημη πίστα» του αεροδρομίου της Τρίπολης.

Ακόμα θυμάμαι τον φίλο Γιάννη Ντόλλα από την Ξάνθη που  έψαχνε να βρει έναν «δυνατό» αναβάτη να «πάει» το μηχανάκι του και είχε βρει ένα παλληκάρι από το Αίγιο.

Εν τω μεταξύ με την πάροδο των χρόνων η βελτίωση στον μικρό κόσμο των αγώνων επιτάχυνσης παρουσίαζε βελτίωση από όλες τις πλευρές μέχρι και λάστιχα πίσω τροχού από Αμερική έφερναν.

Από την Τρίπολη, τότε, δεν παρακολούθησα άλλον αγώνα επιτάχυνσης. Βρέθηκα στο Τυμπάκι σε λάθος χρόνο.

Δύο φορές βρέθηκα δίπλα στο Πολύκαστρο πάλι σε λάθος χρόνο. Στην Λαμία είχα βαρεθεί να «πεταχτώ» σε εκδήλωση αγώνα.

Φυσικά σε όλη την Αττική ποτέ δεν βρέθηκε ένας χώρος , εκτός από το Ελληνικό ,τότε που χρησιμοποιήθηκε για αρκετές εκδηλώσεις , (η πίστα του έτσι).

Είχα περάσει, χρόνια πριν, από το μαγαζί του Γιάννη Ντόλα στην Ξάνθη και κλασικά είχε πρώτη μόστρα μια ωραία κατασκευή που πρωταγωνιστούσε στον θεσμό με δύο μοτέρ Kawasaki, νίτρα και τα σχετικά.

Σε αυτοσχέδιους αγώνες είχα βρεθεί και στην Θεσσαλονίκη στο κλασικό μέρος της λαχαναγοράς.

Ένας ακόμη που ξέρει και θυμάται πολλά δεν είναι άλλος από τον Geco,Γιώργο Οικονομάκο.

Αυτά τα λίγα τα καταγράφω για την ιστορία  με αφορμή τον αγώνα ντράγκστερ στην Κρήτη.

Advertisements

Οκτώβριος 31, 2012 - Posted by | Μοτοσικλέτα, Superbikes | , , ,

Δεν υπάρχουν σχόλια.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: