Motobet

Παρακολουθούμε-Αναλύουμε-Ποντάρουμε

Wrc 2013, προσέγγιση από πλευράς επιλογών.

logo_wrcΠαγκόσμιο πρωτάθλημα ράλι, θεσμός που ουσιαστικά ανοίγει την αυλαία των μηχανοκίνητων σπορ κάθε χρονιάς με εκκίνηση από το  Μόντε Κάρλο με το ομώνυμο ράλι.

Κλασική συνταγή έχουν γίνει τα ράλι του θεσμού  , γρήγορα σπριντ με επαναλαμβανόμενες ειδικές , τρείς ημέρες  διάρκεια  με επιλεγμένες συμμετοχές πληρωμάτων  κι όλα αυτά για να γίνει λένε τηλεοπτικό .

Το κατάφεραν όμως να μην υπάρχει ουσιαστικά τηλεοπτική κάλυψη την προηγούμενη χρονιά. Τώρα ,λένε , όλα είναι εντάξει!

Είτε έτσι , είτε αλλιώς  οι συνδυασμοί που συμμετέχουν προσφέρουν θέαμα  στους θεατές είτε επί τόπου είτε βλέποντάς τους από τον καναπέ του σπιτιού.

Πέρα από τα αγωνιστικά δρώμενα ,κοιτάμε τον θεσμό και από πλευράς στοιχηματικών επιλογών.

Αν ψάξεις στο διαδίκτυο βλέπεις για πρωταθλητή 2013  αρχικές τιμές  π.χ.Χιρβόνεν1,85, Οζιέ/6.00,Σόρντο/6.00,Λατβάλα/10.00,Οστμπεργκ/17.00, Λέμπ/23.00,Μικκελσεν/23.00,Νεβίλ/41.00,Νοβίκοφ/41, ΑλΑτίγια/101.00 (επιλογές bwin της 5/01)

Σε σχέση με πέρυσι φέτος υπάρχουν αλλαγές.

 Αποχώρησε επίσημα η ομάδα της Φορντ αλλά ο αρχηγός  Μάλκομ Γουίλσον φρόντισε γρήγορα να βρει οικονομική ενίσχυση  από το Κατάρ με Νάσσερ  Αλ Ατίγια , Ευγένιο Νοβίκοφ, Οττ Τανάκ Τιερρύ Νεβίλ .

Η ομάδα θα ακολουθήσει και τους 13 αγώνες. Η ομάδα θα χτυπήσει σίγουρα το κατασκευαστών διότι από το άλλο δηλαδή νίκη/σημαία σε αγώνα πάρα πολύ δύσκολο έως ακατόρθωτο, άρα «στην απ΄ έξω»

μια νέα ομάδα κάνει την εμφάνισή της με μεγάλες προσδοκίες . Δεν είναι άλλη από αυτή της VW . Από την προηγούμενη χρονιά έχει τον μεγάλο Σεμπαστιάν Οζιέ που προετοίμασε και εξέλιξε το αυτοκίνητο , πήρε τον Λατβάλα που ελπίζω φέτος να μην είναι καταστροφέας οχημάτων, και τον εντυπωσιακό Μίκελσεν.

Πόσο αξιόπιστο θα είναι το αυτοκίνητο; είναι ένα ερώτημα. Θα δείξει στο Μοντέ Κάρλο .

Ο Οζιέ ήταν ο μόνος οδηγός που κοντράρισε στα ίσια και αμφισβήτησε τον άλλον Σεμπαστιάν τον Λέμπ στην ίδια ομάδα , δεν χαμπάριαζε τίποτε οπότε η καλύτερη λύση ήταν η φυγή για άλλη ομάδα.

Αν και δεν μου αρέσουν οι μακροχρόνιες επιλογές τον Οζιέ ,   θα τον επιλέξω με λίγα διότι απλά «το έχει».

team- volkswagenΟ Γιάρι ο Μάτι ο Λατβάλα  αν είναι στην μέρα του δεν παίζεται ,αν δεν είναι μπορεί να χτυπήσει κανένα βράχο ,να κάνει καμία έξοδο η τέλος πάντων οτιδήποτε άλλο εκτός από την νίκη. Σίγουρα στην διάρκεια της σαιζόν θα παίξει καθοριστικό ρόλο στην διαμόρφωση των αποδόσεων ανά αγώνα.

3η και καλύτερη ομάδα με πολλές δάφνες δεν είναι άλλη από την Σιτροέν  με δύο ομάδες.

Η κύρια με τον Μίκκο Χιρβόνεν επικεφαλής  φαντάζει καραφαβορί για το πρωτάθλημα εξ ου και η μικρή απόδοση τίτλου.

Ο Ντάνι Σόρντο επέστρεψε μετά από τα καραγκιοζιλίκια με τα ΜΙΝΙ και σε αυτό δεν φταίει σαφώς ο Ντέϊβιντ  Ρίτσαρς  ο δημιουργός των αγωνιστικών αλλά οι άλλοι οι ξεροκέφαλοι Γερμανοί  που τελικά τα έκαναν σκατά και εγκατέλειψαν τον θεσμό. Κανείς δεν τους είπε το «δεν ήξερες δεν ρώταγες»;

Ο Ντάνι βεβαίως είναι 2ος οδηγός και με υπογραφή, τελεία.

Ο πολυπρωταθλητής Λέμπ  θα κάνει μερικούς επιλεγμένους αγώνες αφού επέλεξε να  δοκιμάσει κάτι άλλο .

Τώρα πολλοί βλέπουν τον τίτλο με «άλλη ματιά» γιατί απλά τόσα χρόνια ο Σεμπαστιάν δεν άφηνε κανέναν να τον αμφισβητήσει.

Citroen Total Abu Dhabi World Rally Team.Εδώ τίθεται και ένα ερώτημα. Τρέχει στο Μόντε. Ρε μπας και γλυκαθεί πάλι και από τέσσερις αγώνες κάνει τελικά τόσους όσους χρειάζεται για να εξασφαλίσει έναν τίτλο   ξώφαλτσα!

Τον Μπράϊαν Μπουφιέ  δεν τον βγάζω απ έξω , είναι πολύ δυνατός οδηγός και θα ηγείται της ομάδας τζούνιορ Σιτροεν.

Συνοψίζοντας από στοιχηματικής πλευράς με κουβέντες καφενείου έχουμε τρείς βασικές ομάδες που διεκδικούν τον τίτλο κατασκευαστών , Σιτροέν , Φορντ, Βολκς βάγκεν.

Από τα πληρώματα που συμμετέχουν έχουμε τους εξής τέσσερις  Μίκκο Χιρβόνεν, Γιάρι Μάτι Λατβάλα, Σεμπαστιάν Οζιέ, Ντάνι Σόρντο.  Βγάζουμε έξω τους δύο 2ους και με υπογραφή , Σόρντο, Λατβάλα , τι μένει; Χιρβόνεν, Οζιέ.

Θεωρώ ότι ο Οζιέ είναι καλύτερος από τον Χιρβόνεν αν τον βοηθήσει το όχημα τότε είναι η καλύτερη επιλογή για τον τίτλο.

Δεν πρέπει να ξεχάσουμε ότι από τον θεσμό μετά από πολλά χρόνια θα απουσιάσει ο ένας ο σόουμαν ο Πέτερ Σόλμπεργκ. Το είδε , το είπε ότι δεν θέλει να πληρώσει για να τρέχει σε μία επαγγελματική ομάδα (όπως κάνουν διάφοροι που έχουν το «μαρούλι») το έκανε πράξη.

Σίγουρα θα λείψει από τον χώρο.

Σύντομα «βλέπω» εκ νέου το Μόντε Κάρλο ράλι.

Μέχρι τότε μένω συντονισμένος.

 

Advertisements

Ιανουαρίου 5, 2013 - Posted by | Στοίχημα, World Rally | , , , ,

Δεν υπάρχουν σχόλια.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: