Motobet

Παρακολουθούμε-Αναλύουμε-Ποντάρουμε

Συμβαίνει στο Μοτοgp, δοκιμές Σέπανγκ κτλ

SchwantzSuzuka Τόπο στα ..νιάτα Κέβιν Σβαντς, Γιούκιο Καγκαγιάμα, Νοριγιούκι Χάγκα οι τρεις καμπαλέρος ξανά θανδοκιμάσουν τις δυνάμεις τους στις 8 ώρες της Σουζούκα το 2014.Γιορτάζοντας τα 60 χρόνια της Ιαπωνικής Γιοσιμούρα εχουν έτοιμο ένα Σουζούκι Γιοσιμούρα με την ομάδα του Καγκαγιάμα “Ποπς Γιοσιμούρα Σουζούκι”.

Τόπο στα ..νιάτα!

Συμβαίνει στο Μοτοgp.

Dovi-Sepang-II-Test-2-2014Δοκιμές στο Σέπανγκ της Μαλαισίας στα πλαίσια της προετοιμασίας για το πρωτάθλημα προς το τέλος του μήνα.

Ντουκάτι επιβεβαίωσε ότι θα συμμετάσχει επίσημα στην κατηγορία “Όπεν κλας/κατασκευαστές”.

Γιαμάχα και προβλήματα  ελαστικών.

Ρόσσι τα πήγε καλά. Λορέντζο δεν τα πήγε καλά.

Πεντρόζα γρήγορος όσο ποτέ, σχεδόν έτοιμος.

Ανοικτό λογισμικό για την Όπεν κλας είναι διαθέσιμο στο Σέπανγκ αλλά δεν έχει χρησιμοποιηθεί από τις ομάδες.

Βαλεντίνο Ρόσσι και άλλα δύο χρόνια στις πίστες . Αντέχει ο ..μπάρμπας.

Νίκι Χέϋντεν ψάχνει την διαφορά των 18 χλμ.

Μαρκ Μάρκεζ δεν θα βρίσκεται στο Κατάρ λόγω ανάρρωσης από τραυματισμό.

Βραζιλία δεν θα φιλοξενήσει τον αγώνα για το πρωτάθλημα του 2014.

Ειδήσεις και άλλες ειδήσεις και ακόμα πιο πολλές ειδήσεις στην επίσημη ιστοσελίδα www.motogp.com

 

 

Γεύση από χρόνους Παρασκευής όπως δημοσιεύονται στο διαδίκτυο.

Sepang II MotoGP test times – Friday

1. Valentino RossiITA Yamaha Factory Racing (YZR-M1) 1m 59.999s (Lap 13/41)
2.
Andrea DoviziosoITA Ducati Team (Desmosedici) 2m 0.067s | +0.068s (6/36)
3.
Aleix EspargaroESP NGM Mobile Forward Racing (FTR-M1) 2m 0.101s | +0.102s (7/29)
4.
Stefan BradlGER LCR Honda MotoGP (RC213V) 2m 0.164s | +0.165s (12/48)
5.
Dani PedrosaESP Repsol Honda Team (RC213V) 2m 0.185s | +0.186s (8/41)
6.
Alvaro BautistaESP Go&Fun Honda Gresini (RC213V) 2m 0.506s | +0.507s (9/42)
7.
Jorge LorenzoESP Yamaha Factory Racing (YZR-M1) 2m 0.619s | +0.620s (20/70)
8.
Cal CrutchlowGBR Ducati Team (Desmosedici) 2m 0.790s | +0.791s (7/46)
9.
Pol EspargaroESP Monster Yamaha Tech 3 (YZR-M1) 2m 1.032s | +1.033s (6/38)
10.
Bradley SmithGBR Monster Yamaha Tech 3 (YZR-M1) 2m 1.123s | +1.124s (3/60)
11.
Andrea IannoneITA Pramac Racing (Desmosedici) 2m 1.198s | +1.199s (26/38)
12.
Randy De PunietFRA Suzuki Test Rider (XRH-1) 2m 1.526s | +1.527s (7/39)
13.
Yonny HernandezCOL Pramac Racing (Desmosedici) 2m 1.609s | +1.610s (6/39)
14.
Colin EdwardsUSA NGM Mobile Forward Racing (FTR-M1) 2m 1.748s | +1.749s (23/35)
15.
Michele PirroITA Ducati Test Rider (Desmosedici) 2m 2.029s | +2.030s (8/34)
16.
Nicky HaydenUSA Drive M7 Aspar (RCV1000R) 2m 2.116s | +2.117s (18/43)
17.
Hector BarberaESP Avintia Blusens (FTR-Kawasaki) 2m 2.341s | +2.342s (13/37)
18.
Scott ReddingGBR Go&Fun Honda Gresini (RCV1000R) 2m 2.647s | +2.648s (11/38)
19.
Hiroshi AoyamaJPN Drive M7 Aspar (RCV1000R) 2m 2.841s | +2.842s (6/46)
20.
Katsuyuki NakasugaJPN Yamaha Test Rider (YZR-M1) 2m 3.115s | +3.116s (3/30)
21.
Mike Di MeglioFRA Avintia Blusens (FTR-Kawasaki) 2m 3.499s | +3.500s (15/38)
22.
Karel AbrahamCZE Cardion AB Motoracing (RCV1000R) 2m 4.304s | +4.305s (5/29)
23.
Nobuatsu AokiJPN Suzuki Test Rider (XRH-1) 2m 6.482s | +6.483s (3/14)


Black = Factory/Open class Andrea Dovizioso and Andrea Iannone confirmed use of the Open class software on Thursday. Ducati riders are due to continue comparisons between the two types of software today. The deadline for entry in the Factory or Open class is the end of today.
Likewise test riders could be using either software, although Suzuki is so far planning to enter the Factory class.
Blue = Factory class – Control ECU hardware, but manufacturer software.
20 litres of race fuel, five engine changes for the season. All engines must be identical throughout the year, within the same team (development freeze).
Red = Open class – Full control ECU system, hardware and software.
24 litres of race fuel, twelve engine changes for the season. No engine development freeze, plus a softer rear tyre allocation relative to the Factory class.

Fastest Day 2 time:
Dani Pedrosa ESP Honda 2m 0.039s
Fastest Day 1 time:
Alvaro Bautista ESP Honda 2m 0.848s

Fastest Sepang I lap time (and unofficial Sepang record):
Marc Marquez ESP Honda 1m 59.533s

Fastest Sepang I lap times by manufacturer:
Marc Marquez ESP Honda RC213V1m 59.533s
Valentino Rossi ITA Yamaha YZR-M1 1m 59.727s
Aleix Espargaro ESP FTR-Yamaha 1m 59.998s
Andrea Dovizioso ITA Ducati Desmosedici 2m 0.370s
Nicky Hayden USA Honda RCV1000R 2m 1.514s
Randy de Puniet FRA Suzuki XRH-1 2m 2.486s
Michael Laverty GBR PBM-ART 2m 3.187s
Hector Barbera ESP FTR-Kawasaki 2m 3.204s

Official Sepang MotoGP records:
Best lap:
Marc Marquez ESP Honda 2m 0.011s (2013)
Fastest race lap:
Marc Marquez ESP Honda 2m 1.415s (2013)

Μαρτίου 3, 2014 - Posted by | ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ, Moto GP | ,

Δεν υπάρχουν σχόλια.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: