Motobet

Παρακολουθούμε-Αναλύουμε-Ποντάρουμε

Motogp 2014 -Qatar σε εξέλιξη.

motogp qatarΚαθιερωμένα το πρωτάθλημα Μοτο Gp είναι το τελευταίο που ξεκινά την σαιζόν , Μάρτη μήνα.

Άρα πρέπει να σημειώσω κάτι , αυτό το κάτι τις.

Ανάμεσα στο Γιουρόπα λίγκ που παίζει τώρα (Πέμπτη βράδυ)

και με τον απόηχο του τσάμπιον λιγκ και τον αποκλεισμό του Ολυμπιακού από τους Άγγλους που ήταν καθαρό άσσος από ημίχρονο και παίχτηκε στο 2.20 ενώ αρκετοί ήταν αυτοί που το είχαν “δει” σε σκορ 3-1 αλλά δεν έκατσε οπότε κουβάς . Είναι και η τιμωρία της μπάλας , άμα χάνεις κλασικές ευκαιρίες τότε τις δέχεσαι και εις διπλούν και εις τριπλούν. Τέλος πάντων.

motogp 2014Τώρα στο προσκήνιο είναι η μακρά περίοδος του παγκοσμίου πρωταθλήματος μοτοσικλέτας , ίσως του πιο ενδιαφέροντος ακόμα και από αυτό της φόρμουλα ένα που είδαμε τον πρώτο αγώνα στην Αυστραλία. Μεταξύ των άλλων μου έκανε …κλικ η μουρμούρα που δημιουργήθηκε από πολλούς υπεύθυνους ότι πλέον οι νέες φόρμουλες δεν βγάζουν ..θόρυβο ωραίο , “πεθαμένα” πράματα και οι πελάτες /θεατές χρυσοπληρώνουν για να ακούσουν θόρυβο , σαματά γιατί κατά τα άλλα παρακολουθούν τον αγώνα από γιγαντοοθόνες , άρα το πακέτο δεν αρέσει , άρα η λύση είναι …βάλτε περισσότερο θόρυβο.

moto2 2014Στις μοτοσικλέτες βέβαια δεν έχουμε τέτοιο θέμα αλλά έχουμε πάλι νέους κανονισμούς στην μεγάλη κατηγορία που στην ουσία περιέχει υποκατηγορίες με κάτι ecu κ.α. και τουλάχιστον η Ντουκάτι έχει μπερδέψει τα μπούτια της σε πια υποκατηγορία θα παίξει δηλαδή σε όλες μπας και κερδίσει τα χαμένα δτλ που ψάχνει χρόνια τώρα για να ανέβει στην κορυφή.

Ότι και να γίνει , μετά και την τελευταία επίσημη δοκιμή στο Κατάρ οι πρωταγωνιστές θα είναι τρεις Λοράντζο, Μάρκεζ, Πεντρόζα και ίσως και ο Βαλεντίνο μια και τον βλέπω ενθουσιασμένο οπότε μπορεί να κάνει κάτι , κανά βάθρο , κάτι τέτοιο, παλιοκαραβάνα στον χώρο που δεν το βάζει “κάτω”.

moto3 2014Περιμένω πολλά από τον Πεντρόζα διότι το “έχει” εκτός και αν  τραυματιστεί πάλι και μέχρι να πάρει πάλι εμπρός θα περάσει η μισή σαιζόν. Ο Μάρκεζ μετά τον τελευταίο τραυματισμό , λέει , ότι δεν θα είναι έτοιμος . Ποιος το λέει τώρα έτσι! Λορένζο κλασική αξία.

Με τις τιμές που έχει δημοσιεύσει (20/3) η Μπετ 364 (Lorenzo-3.25 / Markez – 3.75 / Pedroza – 4.00 /Rossi- 7.00 , υπόλοιποι στο χάος) είναι εξαιρετικές

Αποτελέσματα http://www.motogp.com/en/Results+Statistics της 1ης περιόδου δεν δείχνουν την πραγματική κατάσταση στην μεγάλη κατηγορία αλλά το σκηνικό θα είναι Ισπανική υπόθεση.

Αντίθετα μπερδεμένα είναι τα πράγματα στην Μοτο 2 με τους εξαιρετικούς αναβάτες να παίζουν στον πόντο. Ο Τακαάκι Νακαγκάμι πέρυσι με είχε πάει κουβά σε περιπτώσεις που  το έβλεπα αλλά δεν είχε την απαραίτητη ψυχραιμία . Ραμπάτ πολύ καλός και φαβορί για εμέ .Ο Σ άντρο Κορτέζε είναι καλός και ψύχραιμος ενώ ο Λούθι φέτος αναμένεται να πρωταγωνιστήσει πολύ. Νέος στην κατηγορία ο Μαβερικ Βινάλες και δεν πρέπει να έχει πρόβλημα αλλά έχει να αντιμετωπίσει σκληρό τζαρτζάρισμα από αρκετούς αναβάτες . Πολύς κόσμος στην κατηγορία , 35 σύνολο και τουλάχιστον οι πρώτη δεκάδα παίζει στο ίδιο δτλ με άλλους τόσους να ακολουθούν στο επόμενο δηλαδή χαμός αλλά οι “παλιοί” ξέρουν πως να παίξουν στην κατηγορία.

Μένει να δούμε αποδόσεις που θα κυκλοφορήσουν για εκτίμηση όπως θα γίνει και στην “μικρή” κατηγορία την Μοτο3 , ίσως η καλύτερη κατηγορία από πλευράς συναγωνισμού με αρκετά φαβορί που δεν χαμπαριάζουν τίποτε όπως π.χ ο Άλεξ Ρίνς που τον θεωρώ σαν πρωταθλητή της κατηγορίας. Ανεβασμένος φαίνεται ο Ρομάνο Φενάτι, σπέσιαλ ταλέντο ετεροθαλής αδελφός του Βαλεντίνο αν θυμάμαι καλά. Αν έχει και την απαραίτητη ψυχραιμία ίσως τον δούμε σε βάθρο διότι υπάρχει ακόμα ο Τζάκ Μίλλερ ο Αυστραλός που πέρυσι προς το τέλος της σαιζόν είχε καλές εμφανίσεις .Άλεξ Μάρκες χωρίς σχόλιο, πρωταγωνιστής. Ισσαάκ Βινάλες , καλός,Τζάκομπ Κορνφέϊλ δεν ξέρω τίποτε ενώ κλασικοί οι Ολιβέίρα /Κέντ. Τι θα παίξει δεν ξέρω, αναμονή μέχρι νεωτέρας.

Απογευμαροβραδάκι ο αγώνας και ας είναι καλά το rtl sport1 που καλύπτει τηλεοπτικά τον αγώνα κι όταν λέμε κάλυψη εννοείται σπέσιαλ χωρίς σχόλια.

Υπόλοιπες ενημερώσεις μπορούν να βρεθούν από την επίσημη ιστοσελίδα www.motogp.com κι άμα έχεις και περισσευούμενα σου δίνει εικόνα οπότε κανένα πρόβλημα. Μερικές σκέψεις για το δρώμενο που έρχεται από το όμορφο Κατάρ.

Moto3

1. Romano Fenati ITA SKY Racing Team VR46 (KTM)
2. Jakub Kornfeil CZE Calvo Team (KTM)
3. Jack Miller AUS Red Bull KTM Ajo (KTM)
4. Niccolò Antonelli ITA Junior Team GO&FUN Moto3 (KTM)
5. Alexis Masbou FRA Ongetta-Rivacold (Honda)
6. Alex Marquez SPA Estrella Galicia 0,0 (Honda)
7. Isaac Viñales SPA Calvo Team (KTM)
8. John McPhee GBR SaxoPrint-RTG (Honda)
9. Alex Rins SPA Estrella Galicia 0,0 (Honda)
10. Francesco Bagnaia ITA SKY Racing Team VR46 (KTM)
11. Danny Kent GBR Red Bull Husqvarna Ajo (Husqvarna)
12. Miguel Oliveira POR Mahindra Racing (Mahindra)
13. Livio Loi BEL Marc VDS Racing Team (Kalex-KTM)
14. Efren Vazquez SPA SaxoPrint-RTG (Honda)
15. Eric Granado BRA Calvo Team (KTM)
16. Brad Binder RSA Ambrogio Racing (Mahindra)
17. Philipp Oettl GER Interwetten Paddock Moto3 (Kalex-KTM)
18. Juanfran Guevara SPA Mapfre Aspar Team Moto3 (Kalex-KTM)
19. Niklas Ajo FIN Avant Tecno Husqvarna Ajo (Husqvarna)
20. Karel Hanika CZE Red Bull KTM Ajo (KTM)
21. Zulfahmi Khairuddin MAL Ongetta-AirAsia (Honda)
22. Enea Bastianini ITA Junior Team Go&FUN Moto3 (KTM)
23. Alessandro Tonucci ITA CIP (Mahindra)
24. Andrea Locatelli ITA San Carlo Team Italia (Mahindra)
25. Scott Deroue NED RW Racing GP (Kalex-KTM)
26. Matteo Ferrari ITA San Carlo Team Italia (Mahindra)
27. Luca Grünwald GER Kiefer Racing (Kalex-KTM)
28. Ana Carrasco SPA RW Racing GP (Kalex-KTM)
29. Jules Danilo FRA Ambrogio Racing (Mahindra)
30. Arthur Sissis AUS Mahindra Racing (Mahindra)
31. Hafiq Azmi MAL SIC-AJO (KTM)
32. Bryan Schouten NED CIP (Mahindra)
33. Gabriel Ramos VEN Kiefer Racing (Kalex-KTM)

Moto2

1. Mika Kallio FIN Marc VDS Racing Team (Kalex)
2. Thomas Luthi SWI Interwetten Paddock Moto2 (Suter)
3. Takaaki Nakagami JPN IDEMITSU Honda Team Asia (Kalex)
4. Esteve Rabat SPA Marc VDS Racing Team (Kalex)
5. Xavier Simeon BEL Federal Oil Gresini Moto2 (Suter)
6. Mattia Pasini ITA NGM Forward Racing (Forward KLX)
7. Simone Corsi ITA NGM Forward Racing (Forward KLX)
8. Maverick Viñales SPA Pons HP 40 (Kalex)
9. Jonas Folger GER AGR Team (Kalex)
10. Alex De Angelis RSM Tasca Racing Moto2 (Suter)
11. Sandro Cortese GER Dynavolt Intact GP (Kalex)
12. Johann Zarco FRA AirAsia Caterham Moto (Caterham Suter)
13. Sam Lowes GBR Speed Up (Speed Up)
14. Dominique Aegerter SWI Technomag carXpert (Suter)
15. Louis Rossi FRA SAG Team (Kalex)
16. Anthony West AUS QMMF Racing Team (Speed Up)
17. Ricard Cardus SPA Tech 3 (Tech 3) 2m 2.693s
18. Nicolas Terol SPA Mapfre Aspar Team Moto2 (Suter)
19. Marcel Schrotter GER Tech 3 (Tech 3)
20. Gino Rea GBR AGT REA Racing (Suter)
21. Julian Simon SPA Italtrans Racing Team (Kalex)
22. Jordi Torres SPA Mapfre Aspar Team Moto2 (Suter)
23. Luis Salom SPA Pons HP 40 (Kalex)
24. Lorenzo Baldassarri ITA Gresini Moto2 (Suter)
25. Azlan Shah MAL IDEMITSU Honda Team Asia (Kalex)
26. Axel Pons SPA AGR Team (Kalex)
27. Franco Morbidelli ITA Italtrans Racing Team (Kalex)
28. Randy Krummenacher SWI IodaRacing Project (Suter)
29. Hafizh Syahrin MAL Petronas Raceline Malaysia (Kalex)
30. Roman Ramos SPA QMMF Racing Team (Speed Up)
31. Josh Herrin USA AirAsia Caterham Moto (Caterham Suter)
32. Mashel Al Naimi QAT QMMF Racing Team (Speed Up)
33. Tetsuta Nagashima JPN Teluru Team JiR Webike (TSR)
34. Robin Mulhauser SWI Technomag carXpert (Suter)
35. Thitipong Warokorn THA APH PTT The Pizza SAG (Kalex)

MotoGP

1. Aleix Espargaro ESP NGM Forward Racing (Forward-Yamaha)
2.
Alvaro Bautista ESP Go&Fun Honda Gresini (RC213V)
3.
Bradley Smith GBR Monster Yamaha Tech 3 (YZR-M1)
4.
Andrea Iannone ITA Pramac Racing (Desmosedici)
5.
Pol Espargaro ESP Monster Yamaha Tech 3 (YZR-M1)
6.
Dani Pedrosa ESP Repsol Honda Team (RC213V)
7.
Valentino Rossi ITA Movistar Yamaha MotoGP (YZR-M1)
8.
Colin Edwards USA NGM Forward Racing (Forward-Yamaha)
9.
Jorge Lorenzo ESP Movistar Yamaha MotoGP (YZR-M1)
10.
Nicky Hayden USA Drive M7 Aspar (RCV1000R)
11.
Marc Marquez ESP Repsol Honda Team (RC213V)
12.
Stefan Bradl GER LCR Honda MotoGP (RC213V)
13.
Cal Crutchlow GBR Ducati Team (Desmosedici)
14.
Andrea Dovizioso ITA Ducati Team (Desmosedici)
15.
Yonny Hernandez COL Pramac Racing (Desmosedici)
16.
Karel Abraham CZE Cardion AB Motoracing (RCV1000R)
17.
Hiroshi Aoyama JPN Drive M7 Aspar (RCV1000R)
18.
Hector Barbera ESP Avintia Racing (Avintia)
19.
Scott Redding GBR Go&Fun Honda Gresini (RCV1000R)
20.
Mike Di Meglio FRA Avintia Racing (Avintia)
21.
Danilo Petrucci ITA IodaRacing Project (ART)
22.
Broc Parkes AUS Paul Bird Motorsport (PBM-ART)
23.
Michael Laverty GBR Paul Bird Motorsport (PBM-ART)

Blue = Factory – Control ECU hardware, unique manufacturer software.
20 litres of race fuel, 5 engine changes for the season. All engines identical throughout the year within the same team (development freeze).
Black = Factory (with concessions) – Control ECU hardware, unique manufacturer software.
Currently only Ducati, but technically applicable to any Factory manufacturer that has not achieved a dry win the previous year, or any new MotoGP manufacturer.
24 litres of race fuel, 12 engine changes for the season. No engine development freeze, plus the same softer rear tyre allocation and extra testing opportunities as the Open category. Fuel to be reduced to 22 litres should Ducati achieve a race win, two second places or three (dry) podiums during 2014. If Ducati claims three wins this season they will also lose the softer rear tyre. All other concessions confirmed until start of single ECU era in 2016.
Red = Open – Full control ECU system, hardware and software.
24 litres of race fuel, 12 engine changes for the season. No engine development freeze, a softer rear tyre allocation and more testing opportunities relative to the Factory option.

Μαρτίου 20, 2014 - Posted by | ΣΤΟΙΧΗΜΑ, Moto GP | , , , ,

Δεν υπάρχουν σχόλια.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: