Motobet

Παρακολουθούμε-Αναλύουμε-Ποντάρουμε

2015 Italian MotoGP at Mugello, γύρος 6

1676_Mugello_Circuit_12015 Italian MotoGP at Mugello, round 6

MotoGP

Ματιές στον απόηχο του Σαββατοκύριακου με αγωνιστικά δρώμενα μηχανοκίνητου αθλητισμού.

Τι είχε το ημερολόγιο;

Είχε το κλασικό Ακρόπολις και ένα γύρο “πίτα απ΄όλα” στην γειτονική Ιταλία στον ναό του μηχανοκίνητου αθλητισμού στο Μουτζέλο.

Παρακολουθώντας το δρώμενο από το Sky Italia καταλαβαίνεις την τηλεοπτική διαφορά για μία ακόμα φορά σε σχέση με την Ελληνική τηλεοπτική σκηνή έστω και ιδιωτική πόσο “μακράν” είναι απόσταση.

Επ’ αυτού να μην συνεχίσω διότι τσάμπα οι σκέψεις και τα σχόλια μια και δεν ιδρώνει το αυτί κανενός παρά το ποτι ο μηχανοκίνητος αθλητισμός αν το δώσεις σωστά στον πελάτη αυτός θα το εκτιμήσει πολύ , αλλά για να γίνει αυτό χρειάζεται να πέσει και κανένα “μαρούλι” διότι η γνωστή παροιμία “με κλανιές δεν βάφουν αβγά” ισχύει.

Μουτζέλο και το ..μαγαζί γιομάτο από κόσμο αφού είναι γιορτή μοτοσικλέτας.

Τι είδε ο ενδιαφερόμενος θεατής μέσω της οθόνης;

Είδε την μεγάλη κατηγορία και τον Λορέντζο να σταθεροποιείται στην απόδοση μαζί με τις δύο Ντουκάτι του Αντρέα PΝτοβιτζιόζο και Ιαννόνε να παίζουν στα ίσια τους Ιάπωνες αν και “παίζουν” σε υποκατηγορία της …κατηγορίας (!!!) να είναι ταχύτατες και να μην πέφτουν!!.

Είδε ακόμα μια φορά τον μεγάλο Βαλεντίνο Ρόσσι να έχει σταθερή , εξαιρετική απόδοση αν και ξεκίνησε λίγο πίσω αλλά το κόλπο είναι να μαζεύει βαθμούς και που και που καμία νίκη και ..νάτο το πρωτάθλημα στα…γεράματα.

Είδε τον Ντάνι Πεντρόζα να βρίσκει σιγά σιγά την φόρμα του αλλά θα είναι ο αναβάτης που δεν θα πάρει ποτέ παγκόσμιο πρωτάθλημα, κατά τα άλλα ταχύτατος και αυτός.

0008Είδε τον μικρό Μάρκεζ να κάνει ένα ακόμα λάθος που του έδωσε απλά ..μηδέν βαθμούς . Φέτος ο μικρός ζορίζεται από όλες τις πλευρές. Αφού οι Γιαμάχα έφτιαξε πανομοιότυπο σασμάν συν βελτιώσεις δεν είναι εύκολοι αντίπαλοι και μέχρι στιγμής απλά “τον πίνει”.

Εξι αγώνες έχουν γίνει μέχρι τώρα και έχει δύο εγκαταλείψεις, μια νίκη , μία πέμπτη, μία τέταρτη και μία δεύτερη θέση, άρα ζόρια πολλά.

Μικρός είναι θα μαθαίνει ακόμα.

Είδε τον Κράτσλοου να έχει ρυθμό με καλή μοτοσικλέτα αφού την έχουν αναβαθμίσει λόγω της απουσίας του Πεντρόζα σε προηγούμενους αγώνες.

Είδα ακόμα αρκετές εγκαταλείψεις/πτώσεις.

Είδε ακόμα την Σουζούκι που βρίσκεται σε καλό δρόμο όπως και την Απρίλια να προσπαθεί.

Στην αμέσως επόμενη κατηγορία Μοτο2 στον αγώνα της Ιταλίας τελικά δύο για την νίκη, Ραμπάτ / 1ος, Ζαρκό/2ος και Αεγκερ/3ος .

Φέτος η μεσαία κατηγορία με τα 600άρια που τα στύβουν κυριολεκτικά οι αναβάτες δεν έχει μέχρι στιγμής αυτό που συμβαίνει στην μικρή να παίζουν για την νίκη στον νήμα πέντε /έξι αναβάτες.

Από την έναρξη και κατά την διάρκεια δημιουργούνται οι διαφορές και πέφτει ο συναγωνισμός για το βάθρο ε!

Αυτό όμως δεν συμβαίνει στην μικρή κατηγορία όπου όλοι οι αγώνες μέχρι στιγμής παίζουν στο φώτο φίνις από περίπου δέκα με δεκαπέντε αναβάτες.

Αέρας όλοι όπως και σήμερα στο Μουτζέλο όπου ο 1ος με τον 2ο είχε διαφορά 0,0071δτλ και ο 1ος με τον 6ο είχε διαφορά 0.380 δτλ.

Για εμέ η καλύτερη κατηγορία του θεσμού με νέους και παλιούς στην κατηγορία. Σήμερα το “είχαν” πολλοί για την σημαία όπως ο Φενάτι ο Ρομάνο ,ο Κουαρταράρο-άτυχος , Κέντ, Αντονέλλι-παλαίμαχος της κατηγορίας αλλά ο πιο μάγκας ήταν ο Ολιβέϊρα ο Μιγκέλ , καμιά σχέση με τους καφέδες που πήρε και την σημαία.

Εξαιρετικές τεχνικές οδήγησης από όλους τους αναβάτες των κατηγοριών δίνουν αυτό το θέαμα που δεν το έχει καμία άλλη κορυφαία μορφή αγώνων όπως , λέμε τώρα φόρμουλα ένα κτλ κτλ.

Παρακολουθώντας , σταθερά, αναλύοντας , που και που αλλά χωρίς ποντάρισμα σε επιλογές και που και που , άμα δεν βαριέμαι, πλέον θα πάμε για τον επόμενο αγώνα Μπαρτσελόνα /Καταλούνια στην πόλη που η ομάδα πήρε το ντάμπλ.

Σήμερα είχα ρέντα.

Και για να καταλαβαίνουμε τι λέμε περί διαφορών στην μεγάλη κατηγορία με τις υποκατηγορίες παραθέτων τα αποτελέσματα με μερικές σημειώσεις χωρίς βεβαίως να υποβαθμίζεται η αξία των αναβατών της κατηγορίας.

1. Jorge Lorenzo ESP Movistar Yamaha MotoGP (YZR-M1) 41m 39.173s
2. Andrea Iannone ITA Ducati Team (Desmosedici GP15) 41m 44.736s
3. Valentino Rossi ITA Movistar Yamaha MotoGP (YZR-M1) 41m 45.834s
4. Dani Pedrosa ESP Repsol Honda Team (RC213V) 41m 49.151s
5. Bradley Smith GBR Monster Yamaha Tech 3 (YZR-M1) 41m 54.457s
6. Pol Espargaro ESP Monster Yamaha Tech 3 (YZR-M1) 41m 54.838s
7. Maverick Viñales ESP Team Suzuki Ecstar (GSX-RR)* 42m 2.978s
8. Michele Pirro ITA Ducati Team (Desmosedici GP15) 42m 8.325s
9. Danilo Petrucci ITA Octo Pramac Racing (Desmosedici GP14.1) 42m 11.181s
10. Yonny Hernandez COL Octo Pramac Racing (Desmosedici GP14.2) 42m 13.744s
11. Scott Redding GBR Estrella Galicia 0,0 Marc VDS (RC213V) 42m 17.726s
12. Loris Baz FRA Athina Forward Racing (Forward Yamaha)* 42m 21.331s
13. Hector Barbera ESP Avintia Racing (Desmosedici GP14 Open) 42m 23.974s
14. Alvaro Bautista ESP Factory Aprilia Gresini (RS-GP) 42m 29.608s
15. Eugene Laverty IRL Aspar MotoGP Team (RC213V-RS)* 42m 32.233s
16. Mike Di Meglio FRA Avintia Racing (Desmosedici GP14 Open) 42m 54.438s
17. Karel Abraham CZE Cardion AB Motoracing (RC213V-RS) 42m 54.554s
18. Marco Melandri ITA Factory Aprilia Gresini (RS-GP) 43m 21.013s
Cal Crutchlow GBR CWM LCR Honda (RC213V) DNF
Marc Marquez ESP Repsol Honda Team (RC213V) DNF
Andrea Dovizioso ITA Ducati Team (Desmosedici GP15) DNF
Stefan Bradl GER Athina Forward Racing (Forward Yamaha) DNF
Nicky Hayden USA Aspar MotoGP Team (RC213V-RS) DNF
Aleix Espargaro ESP Team Suzuki Ecstar (GSX-RR) DNF
Jack Miller AUS CWM LCR Honda (RC213V-RS)* DNF
Alex De Angelis RSM E-Motion IodaRacing (ART) DNF

Blue Name = Factory – Official MotoGP ECU hardware, unique manufacturer software.
20 litres of race fuel, 5 engine changes for the season. All engines identical throughout the year within the same team (development freeze).
Black Name = Factory (with concessions) – Official MotoGP ECU hardware, unique manufacturer software.
Applicable to Factory entries by a manufacturer that did not achieve a dry win in 2013 (Ducati) or any new MotoGP manufacturers (Suzuki and Aprilia).
22 litres of race fuel for Ducati, 24 litres for Suzuki and Aprilia. Same 12 engine changes, softer rear tyre, no engine development freeze and extra testing opportunities as the Open Category. Fuel and soft tyre can change depending on top three results.
Red Name = Open – Full official MotoGP ECU, hardware and software.
24 litres of race fuel, 12 engine changes, softer rear tyre, no engine development freeze and greater testing opportunities relative to Factory.

Μαΐου 31, 2015 - Posted by | Αγώνες ταχύτητας, Αγώνες μοτοσικλέτας, Moto GP | , ,

Δεν υπάρχουν σχόλια.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: