Απο το “Ντακάρ” (Αργεντινή-Βολιβία) 2016 στο Μόντε Κάρλο (παγκόσμιο πρωτάθλημα ράλι) 2016.
Άνοιξε την αγωνιστική σαιζόν ο κλασικός αγώνας Ντακάρ 2016 που γίνετε βέβαια στην άλλη πλευρά του ατλαντικού με βάση στην Αργεντινή και αυτή την φορά πέρναγε μόνο απο την Βολιβία..
Για δέκα έξι ημέρες ο θίασος πάλεψε με την δυσκολίες μέχρι το τέλος με νικητές και ηττημένους.
Είτε έτσι είτε αλλιώς είναι γεγονός αγωνιστικό παγκοσμίου ενδιαφέροντος για τον υπόλοιπο κόσμο βέβαια διότι εις την ημεδαπήν για μια ακόμα φορά οι περισσότεροι δεν πήρανε χαμπάρι. Μόνο στην αρχή με κάποιο ατύχημα που έγινε με ένα πλήρωμα από την Κίνα που έφυγε και έπεσε σχεδόν πάνω σε θεατές, κλασική αναφορά στα δελτία ειδήσεων και τέλος.
Διεθνώς το ενδιαφέρον είναι εξαιρετικά μεγάλο με κάλυψη σπέσιαλ με πρώτη και καλύτερη την ενημέρωση που προσφέρει η διοργάνωση με πολλές , μα πάρα πολλές λεπτομέρειες.
Άρα πολλά είναι ήδη γνωστά και δεν είναι ο σκοπός η αναπαραγωγή τους.
Εκείνο που παρατήρησα είναι ότι υπήρξε μια μετακίνηση από αναβάτες μοτοσικλέτας στην κατηγορία αυτοκινήτων ,μάλλον λόγω μεγάλης εμπειρίας που έχουν γενικώς , ώστε να βοηθήσουν σε αντίστοιχη ομάδα να κερδίσει τον αγώνα.
Ένας από αυτούς ήταν και ο Συρίλ Ντεσπρές(7ος γενικής).
Από τον χώρο του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι υπήρχαν οι Χιρβόνεν (4ος γεν.) και Πρόκοπ (14ος γεν.) ενώ την εμφάνισή του έκανε και ο μεγάλος Σεμπαστιάν Λέμπ (9ος γεν.) . Σαρώνοντας τις αρχικές ειδικές διαδρομές πολλοί είχαν την εντύπωση ότι την νίκη την είχε στο τσεπάκι του αλλά ο παλιός (οι) είναι αλλιώς που λένε σε έναν τέτοιο αγώνα και έτσι Πετερχάνσελ (1ος γεν.) , Αλ Ατίγια (2ος γεν.) .Ντε Βιλιέ (3ος γεν.) ξέρουν πως θα συμπεριφερθούν και ανταμείβονται αναλόγως στην γενική. Άτυχος ο μεγάλος Κάρλος Σάϊνθ.
Σημειώνω την συμμετοχή του Ρόμπι Γκόρντον που πάει αέρα κι όπου πάει . Σκέτη τρέλα αυτός ο άνθρωπος.
Από τις μοτοσικλέτες αποχωρώντας αρκετοί έμπειροι δόθηκε χώρος και ευκαιρία σε νεώτερους με τον Αυστραλό Πράϊς να παίρνει την κούπα με τον Σλοβάκο Σβίτκο την 2η θέση και τον Αργεντινό Μπεναβίδη την 3η. Για ελληνικό όνομα μου έρχεται , ίσως 3ης γενιάς.
Καστώ , Ροντρίγκεζ δεν τα πήγαν καλά και βέβαια η εγκατάλειψη του Ρούμπεν Φαρία ήταν απογοήτευση για την εξέλιξη του αγώνα.
Πατρονέλι , αφοί μια κατηγορία που την έχουν μονοπώλιο , σχεδόν διότι αν δεν εγκατέλειπε ο Πολωνός Σόνικ θα είχε ενδιαφέρον περισσότερο η κατηγορία.
Επιτέλους Ντε Ρόϋ νικητής στην κατηγορία φορτηγών. Κατόρθωσε να αφήσει πίσω την ρωσική αρμάδα που κατάβηκε για την νίκη αλλά δεν τους “έκατσε”.
Πολύ καλή παρουσία του Φριδερίκου Βιλάντρα πρώην οδηγού παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι.
Πολλά μπορούν να ειπωθούν και να γραφούν , μα τελικά εκείνο που μένει είναι οι εικόνες οι τηλεοπτικές που σε κάνουν να ανατριχιάζεις πως πάνε όλοι οι συμμετέχοντες σε παντός είδους εδάφους. Εκπληκτικό.
Πρέπει να σημειωθεί ότι παράλληλα με αυτόν αγώνα τις ίδιες ημερομηνίες (τις μισές ημέρες όμως γίνετε και ο κλασικός αγώνας στην Αφρική , το επονομαζόμενο “Άφρικά Έκο Ρέϊς” με αρκετές συμμετοχές και μάλιστα μερικοί να επιμένουν στην συμμετοχή σε αυτόν τον αγώνα σε σχέση με τον άλλον , τον μεγάλο τον διάσημο.
Πάει όμως αυτό τελείωσε και ήδη σε εξέλιξη είναι ο κλασικός αγώνας παγκοσμίου ράλι Μόντε Κάρλο. 21 με 24 Ιανουαρίου με 16 ειδικές διαδρομές σε σύνολο 1474,34 χλμ.
Αγωνιστικές οδηγικές στιγμές υψηλής ποιότητας. Απόλαυση!
Ξεχωρίζουν δύο συμμετοχές . Αυτή του κου Σεντερίδη με Σιτροέν και κου Αθανάσουλα με Σκόντα . Καλή τους επιτυχία.
Παρόντος Σεμπαστιάν Οζιέ λιγη τύχη θα έχουν όλοι οι άλλοι εξ ου και το 1.40 που του δίνετε σαν στοιχηματική απόδοση με δεύτερη καλύτερη το 5.οο του Λατβάλα.
Άρα …καλή ακρόαση που λένε και με ένα κλικ στην επίσημη ιστοσελίδα www.wrc.com η http://www.wrc.com/en/wrc/live/overall/page/1109-294-59–.html έχεις όλη την πληροφόρηση εγκαιρα και έγκυρα. Άμα βιάζεσαι δε κατεβάζεις και την εφαρμογή στο κινητό σου και οι πληροφορίες έρχονται στο πί και φί.
Τα ξαναλέμε σύντομα.
Δεν υπάρχουν σχόλια.
Σχολιάστε